Terve vaan kaikki,
Eli minulle on ilmennyt seuraavanlainen ongelma. Eli yritän texturoida kappaletta, mutta jos laitan texturoinnin yhteydessä seuraavan funktio kutsun
glTexParameteri (GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR);
...niin ohjelmasta tulee todella hidas ja jos en kutsu tuota funktiota ollenkaan, niin ohjelma pyörii todella hyvin, mutta sillon objektiin ei tule textuureita. Eli voisko tuo texturointi todellakin hidastaa niin paljon ohjelmaa että menee ihan jumiin?
Eli piirron teen ihan while silmukassa niin ,että alussa aina putsataan ruutu ja piirettään objekti uudelleen.
Huom, kutsun lataus textuurin lataus funktionkin vain kerran while silmukaa ennen, eli ei voi johtua ainakaan siitä, että tiedosto ladattaisiin monesti tjt.
VIKA LÖYTYI! glTexImage2D piti korvata gluBuild2DMipmaps:lla. Anteeksi tosi paljon kun menin kirjoittelemaan tälläisen nytten turhaa. :P
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.