Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Flash: Actionscript jää suorittamatta

Triskal [08.05.2008 10:23:59]

#

Elikkäs olen tehnyt flash-animaation, joka kääntyy ilman virheitä, toimi, pelaa, whatnot. Toimii Flash Playerissa, Adobe Bridgessä esikatseluna, kotona PC+WinXP -alustalla, töissä ainakin kolmella Macilla OSX-alustalla, mutta ei toimi töissä verkkoselaimessa omalla työkoneellani (Mac + OSX), eikä eräällä toisella samanlaisella työkoneella.

Ongelmakoneissa animaatio latautuu kyllä ja tweenit pyörii ja silleen, mutta actionscript vaikuttaisi jäävän suorittamatta. Ja näin siis tapahtuu nimenomaan verkkoselaimessa, selaimen tyypillä ei ole merkitystä. Ja missään vaiheessa ei pukkaa erroria, eikä selain kaadu, eikä mitään. Osaako joku jelppi?

Lebe80 [08.05.2008 17:44:25]

#

Millä flashillä tehty? Entä mitkä versiot flashplayereistä?

Lataako esitys dynaamisesti jotain, eli onko tarvittavat preloaderit tehty?

Triskal [09.05.2008 09:35:33]

#

Heh heh. Tässä koneessa on kuin onkin vanha Flash Playeri, versiota 8, kun pitäisi olla 9. Hyvä minä. Teettää vaan vähän työtä, kun ei saa itse asennettua ja sysadmini on vähän huitelevaa sorttia.

Lebe80 [09.05.2008 10:13:09]

#

Joo, jotenkin flash 7:n jälkeen flashit käynnistyvät vanhemmallakin playerillä, mutta jättävät uudempien playerin ominaisuudet rankasti käyttämättä. En tiedä sitten, onko ominaisuus tehty että on mahdollisuus ko. flashillä tehdä playerin version tarkistus. Tiedä häntä.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta