Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Foorumin hitaus & saatavuus

Sivun loppuun

Wizard [29.04.2008 23:23:39]

#

Ihmettelen, että kun tämäkin foorumi taitaa olla nykyisin Louhin palveluiden piirissä, että miten huonosti foorumi oikeasti toimiikaan.

a) vähän väliä, varsinkin öisin hiljaisina aikoina foorumille ei pääse
b) nyt parin päivän ajan foorumi on ollut tuskallisen hidas, ei ole väliä minkä operaattorin verkoista foorumia käyttää, koska olen kokeillut foorumia kolmen eri operaattorin verkosta käsin

Hitaus on yleensä MONESTI ennakkovaroitus siitä, että kohta palvelin lentää nurin ja mahdollisesti tulee isompia katkoksia.

Kaiken kaikkiaan tuntuu, että tämän foorumin ISP voisi parantaa hieman palvelun tasoa. Jos todellakin kyseessä on Louhi (en jaksa selvittää vaikka sen saisi selville yhdellä käskyllä), niin ei voi muuta sanoa kuin että paljon mainostetaan ja vähän tuntuu saavan.

Kannattaisiko ylläpidon potkia hieman operaattoria ja pyytää tekemään jotain?

-W-

Edit: Louhihan siellä takana taitaa olla, koska IP kuuluu Smilehouselle joka taas on Louhin omistaja.

ByteMan [29.04.2008 23:27:10]

#

hitaus ei koske vain foorumia, vaan koko sivustoa.. itsellä kaikki on latautunut tuskaisan hitaasti viimeaikoina(lue maanantaina ja tänään)
edit:
lisäksi esim. putkan tuo yläpalikan logo-osio, ei esim. juuri nyt näy oikein; siitä puuttuu teksti ja tekstin taustakuva. tausta väri tosin näkyy

Skibiliano [29.04.2008 23:55:48]

#

ByteMan kirjoitti:

hitaus ei koske vain foorumia, vaan koko sivustoa.. itsellä kaikki on latautunut tuskaisan hitaasti viimeaikoina(lue maanantaina ja tänään)
edit:
lisäksi esim. putkan tuo yläpalikan logo-osio, ei esim. juuri nyt näy oikein; siitä puuttuu teksti ja tekstin taustakuva. tausta väri tosin näkyy

Jepjep, kävin katsomassa tuota printattavaa versiota python oppaasta, kesti jotain 1-2 minuuttia että tuli se teksti siihen kunnolla.
Ei mitään muuta sanomista, samaa mieltä olen Bytemanin kanssa.

tsuriga [30.04.2008 00:47:43]

#

Mietin kanssa vähän, että onko tietokanta tukossa kun kestää ns. isältä pojalle. Reload auttoi.

kayttaja-2791 [30.04.2008 08:05:25]

#

Hmm, itsellä on kyllä tuntunut toimivan ihan normaalilla nopeudella..

jormi [30.04.2008 08:57:05]

#

Hitauden havaitsin eilen 29.04.08 iltapäivällä. JVM

Antti Laaksonen [30.04.2008 11:40:28]

#

Toivottavasti ongelmat ovat vain väliaikaisia. Minä en pysty juuri vaikuttamaan asiaan.

Vasta_alkaja [30.04.2008 12:16:31]

#

Hitautta kyllä eilen oli, mutta muuten toiminut ok. Ja se hitauskin taisi olla suureksi paisuneessa keskustelussa.

ajv [30.04.2008 12:45:27]

#

Minä en ole huomannut mitään, vaikka täällä lähes koko ajan roikun...

gamehouse [30.04.2008 13:58:50]

#

Joo, hitautta on aina välillä. Joskus tuo logo ei edes näy. Etsi- toiminto on aika hidas, ainakin minulla. Joskus se pätkäisi tekstin kahtia, ja kesti kauan, ennen kuin tekstin loppuosa tuli esiin...

Blaze [30.04.2008 15:02:28]

#

Toisesta yhteydestä kävi ilmi, että Louhella oli eilen "verkko-ongelmia", joista "oli tullut paljon ilmoituksia" ja "joita ei enää pitäis olla". Toivokaamme näin.

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta