Ftp palvelin on pystyssä, mutta siinäkin on jotain ihmeellistä (jotain uutta?)
Olen kotisivuillani yrittänyt tarjota mahdollisuutta HTTP:ltä tai FTP:ltä lataamiseen. Mulla on FTP palvelin, jossa on mahdollisuus anonyymiin kirjautumiseen.
Kaikki toimii muuten ihan hyvin, mutta linkkien kanssa on ongelmaa. Jos kirjoitan selaimeen ftp://217.78.203.57/ohjelmat/laskin.exe omatekoinen laskin alkaa latautua, mutta jos teen linkin niin ei. Linkin klikkauksen jälkeen tulee "sivua ei voi näyttää".
Ihmeellinen vika. Linkin olen monta kertaa tarkistanut! Kokeilkaa itse http://217.78.203.57/ftpohjelmia.htm
Kyllä nuo ohjelmien lataukset ainakin minulla onnistui laskinta myöten paitsi TWEdit:n kohdalta jolla tuli viesti-ikkuna "501 CWD failed. No permission" (Mozilla 1.4a selain). Tuo 501 errori tulee varmaankin sen takia koska kys. ohjelma oli "ftp://217.78.203.57/jaettu/ohjelmat/" hakemistossa ja muut "ftp://217.78.203.57/ohjelmat/" hakemistossa.
Eli tarkista onko "jaettu" hakemistolla oikeat oikeudet mikäli TWedit:n pitää olla siinä hakemistossa
No hyvä jos muilla toimii! Sitä TWeditiä ei mulla es oo koneella, joten ei sillä väliä. Taitaa olla omassa raudassa pahimmat viat ku en oo vielä niitä virhesivujakaan toimiin saanu...
Toimipahan minullakin (Opera 7.11/Win32), TWEdittiä luonnollisesti lukuunottamatta.
Ihan näin käytännön vinkkinä kannattaa muuten ottaa nuo target="_blank":it noista latauslinkeistä pois.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.