Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Maksun automatisointi

Matso [12.03.2008 19:40:49]

#

Onko jotain tapaa miten sais automatisoitua pienet maksut palvelulta asiakkaalle. Siis kun esim. asiakkaalta palvelulle maksu voi tapahtua helposti vaikka tekstiviestillä, mutta olisko jotain automatisoitavissa olevaa tapaa suorittaa maksu palvelulta asiakkaalle, eli käytännössä joltain mun tililtä, paypalista tms. siirrettäis rahaa asiakkaan tilille, paypaliin tms.

Mulla on sellanen suunnitelma nimittäin joka edellyttäis paljon pieniä maksuja asiakkaille, ja se olis kiva saada jotenkin automatisoitua.

Ja mielellään olis hyvä olla jonkinlainen valmis ratkaisu tai itse toteutettavissa oleva, koska tää juttu on ainakin alussa niin pieni, enkä tiedä tuleeko etes menestymään, että ei ole järkeä lähteä neuvottelemaan jostain sopimuksista jonkun toisen osapuolen kanssa.

groovyb [12.03.2008 20:25:11]

#

tee pankkis sivuilla joku suoraveloitussopimus aikajaksolla, tai soita pankkiisi ja sovi se.

yleisesti ottaen kun jos teet jonkun maksun / laskun pankkisi palvelimen ulkopuolelta, se yhteys siirtyy sinne, ja kaikki siirrot tapahtuu tunnusten alla pankkisi palvelimella.

Matso [12.03.2008 20:32:38]

#

Mutta mites toi toimis, kun tähän pitäs saada jonkullainen kommunikointi php-scriptin/tietokannan kanssa, että kelle maksetaan mitä milloinkin.

shovi [14.03.2008 15:31:56]

#

Eihän tuossa oo mitään järkevää ratkaisua kuin hoitaa homma jonkun SMS-gatewayn tarjoajan kanssa, joka sitten tarjoaa sulle APIn, teknisen toteutuksen ja kaiken muun. Toinen vaihtoehto, mikä kannattaa tarjota rinnalle on just toi PayPal. Tsekkaa esimerkkejä vaikka verkkokauppojen maksupalikoista.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta