Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: HyperCam ja karmea kuvanlaatu

Wisva [19.02.2008 19:46:29]

#

Hei, ihmiset!
Olen edelleen tekemässä machinima-leffaa HyperCamilla, ja nyt, kun tein uudella koneellani pieniä testikuvauksia huomasin että kuva pikselöityy tosi pahastí. Lisäksi erlaisilla objekteilla on paha tapa hävitä sekunniksi.

Saako kuvaa säädettyä paremmaksi, vai mitä minun pitäisi tehdä?

Newb [19.02.2008 20:18:47]

#

Ei ainakaan ilmaisversiolla, en sit tiiä muusta.
Fraps ftw.

Wisva [20.02.2008 09:25:22]

#

En saanut Frapsillä nauhoitettua kysyistä peliä (Morrowind). Onko muita ohjelma ehdotuksia? Vai saaka Frapsillä nauhoitetua, teenkö jotain väärin.

tgunner [20.02.2008 10:32:11]

#

Frapsin pitäisi pystyä nappaamaan kuvaa kaikista ohjelmista, jotka käyttävät joko dx:ää tai opengl:ää ns. ydinmoottorinaan. Kuitenkin tuntuu, että morrowind täyttää nämä vaatimukset?

Newb [20.02.2008 10:51:05]

#

Wisva kirjoitti:

En saanut Frapsillä nauhoitettua kysyistä peliä (Morrowind). Onko muita ohjelma ehdotuksia? Vai saaka Frapsillä nauhoitetua, teenkö jotain väärin.

Teet jotain väärin, mulla oli joskus sama, mut asensin Frapsin codecit uusiks ja alko toimimaan.
Tarkista nyt viel et morrowind käyttää DirectXää, ei taida fraps tukee OpenGL:ää.

Legu [20.02.2008 14:54:13]

#

Newb kirjoitti:

Tarkista nyt viel et morrowind käyttää DirectXää, ei taida fraps tukee OpenGL:ää.

Kyllä se tukee sekä OpenGL:ää että DirextX:ää:

fraps.com kirjoitti:

Fraps is a universal Windows application that can be used with games using DirectX or OpenGL graphic technology.

Wisva [21.02.2008 18:38:35]

#

Okei, kokeilen vielä kerran Frapsiä...

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta