Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Mukauta ilmoitukset

Sähkömiäs [18.02.2008 18:16:51]

#

Minulla on WinXp ja huomasin tässä näin, että kun menee tuolta alapalkista -> ominaisuudet -> mukauta -> entiset kohteet, niin siellä on kohteita joissa ei ole mitään järkeä. Esimerkiksi "java update 97%" ja sitten siellä on kohteita ohjelmista mitä koneellani ei enää ole. Olen asentanut EasyCleanerin ja poistanut turhat rekisteri merkinnät. Kysymys kuuluu, että saako noita pois, tai varmasti saa jotenkin, mutta miten?

kayttaja-2791 [18.02.2008 18:41:32]

#

Ei ole kokemusta, mutta jotain työkalujahan tuohon löytyy Googlella:
http://www.xblock.com/tt/?x=&mod_id=2&root=10&id­=106

Hakusanoilla "notification icons past items cleaner xp" hain. Tiedä sitten miten luotettava esim. mainitsemani ohjelma on. Itse jättäisin operaation sikseen, ei ole sen arvoista että alkaa latailemaan jotain epäilyttäviä ohjelmia... Toisaalta jos löytää rekisterimerkinnät joissa tuo tieto säilötään, niin sen käsin siivoaminen on kyllä turvallista (jos rekisterin käpistely on tuttua ;).

Sähkömiäs [19.02.2008 16:11:27]

#

Kun avaan tuon regedit niin siellä on paljon avaimia ohjelmista mitä koneellani ei enää ole ja esim Nerosta on about 20 eri kohtaa ja ohjelmaa ei enää ole koneellani ja EasyCleaner ei löydä näitä. Eli ovatko nuo tarpeellisia, vai eikä EasyCleaner todellakaan vaan löydä niitä?

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta