Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Vista Home Premium

kartanonherra [16.11.2007 11:30:49]

#

Yritän tehdä ohjattua "Luo järjestelmän kuntoraportti" toimintoa. Aloittaa ihan ok mutta keskeytyy ilmoitukseen : "Työasemapalvelu on keskeytynyt epänormaalisti". Kreskeytys tulee siinä vaiheessa kun ohjelma ilmoittaa jo luovansa raportttia. Lisäksi alla lukee Sovellusvirhe. Lopetuskoodi 0. Käynnistä palvelu uudelleen. Mitä tehdä? Olenko suotta huolestunut, ostin nimittänuuden koneen eilen, HP Pavilionin. Siksi olen tarkka kaikesta pienestäkin herjasta.

kayttaja-2791 [16.11.2007 12:14:15]

#

Epäilisin että kyse on vain Vistan epäkypsyydestä. Omassakin Vistassa SuperPI lakkaa usein vastaamasta, ja uusien päivityksien myötä (toissapäiväisten) erään 3D pelin jälkeen vista ei enään palaudu Aeroon automaattisesti, vaan se pitää käydä asetuksista runkkimassa päälle.

Eiköhän se Vista SP1 korjaa paljon bugeja kunhan saapuu.

kartanonherra [16.11.2007 15:36:46]

#

Kiitos ;). Tiedätkö langattoman näppiksen sielunelämästä mitään ? Lakkas aamulla toimimasta ? Kaikkee olen nyt jo kokeillut, hiiri toimii ihan ok, saman usb-lähettimen kautta.

Merri [16.11.2007 15:43:17]

#

Koska "kaikkee olen nyt jo kokeillut" ei kuvaa oikein paljon, niin täytyy vetää se itsestäänselvyyslitanja:

1) Oletko kokeillut vaihtaa paristot? Onhan ne paristot laitettu takaisin oikein päin? Onhan ne muutoin kunnolla? (joissakin laitteissa tahtoo olla vähän nirsot paristopaikat)
2) Oletko yrittänyt resynkata yhteyden? Logitechillä pitäisi olla suht vaivaton yleensä, mutta muilla valmistajilla voi olla joskus vähän tunnistamisongelmia mm. jos tekee asiat "väärässä" järjestyksessä.

Mobel [16.11.2007 16:07:22]

#

Tällaistakin on sattunut, että etenkin vanhemmissa langattomissa näppiksissä häiröitä aiheuttivat metalliset pöydän osat(rullattava näppispöytä, jossa maalaamattomat metallikiskot/kiinnikkeet) hiiren toimiessa hyvin.

Tuosta Vitsasta vielä, niin kyllä omallakin upouudella läpyskällä noita virheilmoituksia ja muita ikävyyksiä ilmeni, mutta nyt päivitysten ansiosta niistä harva enää häiritsee.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta