Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: RSS / Blogger!

ASTER [14.11.2007 20:47:23]

#

Moikka!
Nämä termit ovat minulla vissiin menneet sekaisin,joten haluaisin neuvoja tai jonkinlaista vinkkiä miten tässä asiassa etenen!Mulla on muutamia verkkosivuja,etupäässä blogi sivuja ja haluaisin,että saisin tiedostot huilaamaan näitten sivujen välillä,ollenpa missä niissä tahansa!Eli pystyisin vastaamaan ja saamaan yleensä tietoja mitä tapahtuu toisella sivulla vaikken olekaan sillä kyseisellä sivulla.Haluaisin jompaakumpaan joko sähköpostiin tai selaimeeni,nämä samat asiat.Selain on firefox ja sähköposti Thurnebird!Käsittääkseni tämä on mahdollista!Olen listannut sivuni blogilistaan."Blogger" Se on ihan O.K.!Mutta kun menen vaikka toiselle näistä sivuista ja yritän itse viedä tai lähettää tiedostoja toiselle sivulle se ei onnistu! Olen yrittänyt seuraavalla tavalla:

1.Jos sinulla on artikkeleita tai kommentteja toisessa järjestelmässä, WordPress voi tuoda ne tähän blogiin. Valitse tuotava järjestelmä valikosta aloittaaksesi
2.Tuo artikkeleita ja kommentteja Blogger-tilitä.
3.Palvelinta ei ole konfiguroitu tämän tuontiohjelman käytön vaatimalla tavalla. Ole hyvä ja ota käyttöön PHP:n CURL-lisäosa ja lataa tämä sivu uudestaan.

En ole löytänyt tätä lisäosaa ja kumpikin sivuista käyttää tätä WordPress toimintaa!Myös firefoxissa on tämä blogger mahdollisuus tuoda tietoja toisesta sivustosta,mutten ole saanut sitä toimimaan!Vielä!Onko syötteen verkkosivun osoite eri kuin normaali verkkosivun osoite!Tässä on mulla ollut pieni pähkinä purtavana!Toivon mukaan pystytte auttamaan!!!!

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta