Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Koodivinkin lisääminen

Edgre [09.11.2007 13:12:08]

#

Miten koodivinkin lisääminen toimii käytännössä. Esimerkiksi postasin tämän https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/25069-java-geneeriset-tyypit-javassa muutama päivä sitten. Milloin se alkaa näkyä koodivinkit-osiossa?

tsuriga [09.11.2007 13:27:15]

#

Sivuston ylläpitäjä tarkistaa lähetetyt koodit, ehkä lukee kommentit jos niitä on, ja päättää sitten, lisätäänkö koodivinkki järjestelmään näkyväksi. Kaikki lähetetyt vinkit löytyvät tietokannassa, mutta niillä, joita ei ole hyväksytty / jotka on poistettu, on julkisuus-bitti (tmv.) nolla, jolloin niitä ei listata koodivinkeissä, eikä niitä voi hakea sivuston hakusysteemin kautta.

EDIT: Selitin tarkemmin.

Antti Laaksonen [09.11.2007 16:08:18]

#

Toisinaan voi kestää kauankin, ennen kuin koodivinkki ilmestyy kaiken kansan nähtäville. Mutta kirjoitapa vinkille vielä kunnollinen kuvaus, sillä jos joku ei tunne ennestään geneerisiä tyyppejä, tuskin hän niitä pelkkää koodia katselemalla oppii, ja jos joku taas tuntee ne valmiiksi, hän luultavasti osaa myös kirjoittaa koodin itse.

Dude [09.11.2007 20:48:07]

#

Mä on lisänny tämän jo kauan aikaa sitte ja se löytyy haulla eikä se näy koodivinkeis.

(Mod. korjasi linkin.)

Metabolix [10.11.2007 14:55:17]

#

Dude, taisit nyt erehtyä vinkistä. Jos nyt kuitenkin tarkoitit 176:n sijaan vinkkiä 1760, niin tuossa ei ainakaan minusta oikein ole ainesta vinkiksi. Et ole kertonut toiminnasta mitään, kommentteja on niukasti, koodissakaan ei ole mitään erityistä kielen ominaisuutta, vinkkiä tai oivallusta eikä koko ohjelma ole edes erityisen kätevä muokattavaksi omaan käyttöön.

Dude [10.11.2007 16:44:54]

#

Hmm. miten tuo menee väärään vinkkiin vaikka mä aluks koitin niin se meni oikiaan.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta