Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: MSN Messenger ei toimi

Sivun loppuun

Mandariinimies [09.10.2007 17:12:40]

#

Tuli uus router, mutta mese ei jostain syystä pelitä sen kanssa. Palomuuriasetuksissa ei näyttäisi ainakaan olevan vikaa, pistin pakettisuodatuksesta tarvittavat portit auki. Vianmäärityskään ei löydä vikaa. Mitä pitäisi tehdä?

EDIT: TW-EA501 v3 on merkki.

Merri [09.10.2007 18:49:42]

#

No, ainakin minulla MSN Messenger ei pelitä enää lainkaan ihan jo sen takia, että pakottavat päivittämään sen Live Messengeriin. Ei pääse kirjautumaan sisään ollenkaan jos ei päivitä.

Mandariinimies [09.10.2007 19:19:17]

#

Joo mielenkiintoista. Minullakin toimii vain normaali Windows Messenger, mutta ei Live messenger.

squid [09.10.2007 19:22:32]

#

Kyllä ainakin ittellä toimi suoraan, ilman minkäänlaista asetusten muuttamista, messenger tossa samaisessa televellissä

T.M. [09.10.2007 20:19:17]

#

Merri kirjoitti:

No, ainakin minulla MSN Messenger ei pelitä enää lainkaan ihan jo sen takia, että pakottavat päivittämään sen Live Messengeriin. Ei pääse kirjautumaan sisään ollenkaan jos ei päivitä.

Joo, paska homma, itse kärsin sen live mesen kanssa päivittäin, masokisti kun olen.

squid [09.10.2007 20:27:08]

#

Mitenkäs se pistää mukamas sitten niin kärsimään?

T.M. [09.10.2007 20:32:52]

#

Mese hyytyy ajoittain ilman mitään syytä, noin 10-60 sekunnin ajaksi. Sattuu yleensä silloin kun joku avaa uuden keskustelun, tai lähettää/vastaanottaa tiedoston, ym, tai jopa uuden hymiön vastaanotettuaan. En tiedä sitten onko tämä 1.4gigahertsinen prossu liian hidas moisen pyörittämiseen... nurkassa lojuu uus prossu, mutten ole vielä saanut asennettua, ihan niinku mesee varten ostin sen.

Merri [09.10.2007 20:38:46]

#

En ole hidastelua huomannut, mutta toisaalta alla hyrrää se Core 2 Duo niin on välillä vähän vaikea huomata jumitteluja. Tosin... Huuto.net osaa jumittaa niin pahasti mainostensa kanssa, ettei ole tosikaan. Kokeilkaapa avata vaikka 20 välilehteä ja odotelkaa pari minuuttia. Ei pitäisi kestää kauaa että prossu alkaa vähitellen huutaa armoa.

Offia, mutta jokseenkin odotettavaa tässä virkistyneisyyden tilassa...

Blaze [09.10.2007 21:13:55]

#

T.M. kirjoitti:

En tiedä sitten onko tämä 1.4gigahertsinen prossu liian hidas moisen pyörittämiseen...

"Lol", sanoi nörtti kun kolmekasikutosellaan irkkas.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta