Eli, tein tälläisen scriptin pätkän sivuilleni:
<SCRIPT LANGUAGE="javascript"> var h = history.lenght; document.write("Olet vieraillut tällä sivulla " +h+ " kertaa.") </SCRIPT>
Eli scriptin joka näyttää monta kertaa on käynyt sivuilla. Mutta minulla on ongelma, koska sivuillani näkyy "Olet vieraillut tällä sivulla undefined kertaa."
Niin miten saisin "undefined" :in tilalle luvun, kuinka monta kertaa olen käynyt sivuilla?
Tuossa on typo, pituus on englanniksi length. Mutta pelkällä JavaScriptillä ei kävijälaskuria saa tehtyä, pitää olla palvelimella vaikka joku Perl- tai PHP-skripti.
En tiedä JavaScriptistä mitään, mutta jos vierailumäärä on jotain kautta saatu tuohon historyyn niin oikea metodi(?) on varmaankin length eikä lenght.
Edit: Ja hidas. :)
Joey kirjoitti:
var h = history.lenght;
length
Toki se ei vieläkään toimi, niinkuin haluat: history.length kertoo, kuinka monta sivua sattuu löytymään historiasta (kuinka monta kertaa voisit painaa Back-nappulaa), ei kuinka monta kertaa kävijä on sattunu käymään sun sivulla.
Joey kirjoitti:
Niin miten saisin "undefined" :in tilalle luvun, kuinka monta kertaa olen käynyt sivuilla?
Sun pitää antaa käyttäjälle keksi (cookie), jossa pidetään lukua siitä, kuinka monta kertaa sivulla on käyty.
Ohops, typohan siellä. Ja kiitos, että selvensitte.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.