Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: Java: Ohjelmointi-ideoita?

Belaeryth [24.09.2007 23:22:36]

#

Moros,

Pitäisi tehdä jonkinlainen kurssin päättötyö Javasta. Ja pää kumisee ihan tyhjyyttään. Olisiko kenelläkään antaa minkäänlaista ideaa, mitä lähteä kehittämään?

Itse olin ajatellut sotkea vähän tietokantaa ja Javaa, joten siltä pohjalta voisi lähteä liikkeelle. Mutta kaikki käyttökelpoiset ideat ovat tervetulleita.

Kiitoksia näin etukäteen!

Matso [25.09.2007 14:37:31]

#

Jos tarkotuksena on vaan näyttää osaaminen eikä niin väliä onko hirveen hyödyllinen ohjelma, niin tossa 30 sekunnin pohtimisen jälkeen tuli mieleen, että tee vaikka ohjelma jolla voi hallita kuvakokoelmia. Kuvat se hakee koneelta ja tietokantaa käytetään tietojen tallentamiseen niistä kuvista. Eli esimerkiks voi lisätä kuvatekstejä ja sellasta. Ja tietysti riippuen kuinka isoa työtä ajattelit, niin voi tehdä vaikka jotain kuvan kääntely ja zoomaus ominaisuuksia.

Siinä nyt yksi idea.

Belaeryth [25.09.2007 17:00:47]

#

Kiitoksia Matso! Tarkoituksenahan nimenomaan on näyttää, että kurssin opit on omaksuttu. Lähden tuosta liikenteeseen ja katsotaan mitä saadaan aikaan.

Ideoitahan saa silti laitella lisää, jos niistä vaikka sattuisi jollekin muullekin olemaan apua.

kwanttitatti [04.10.2007 19:03:33]

#

Tee vaikka tekstin tai kuvan käsittely ohjelma.Ehkä mieluummin itse lähtisin väsäämään tekstinkäsittely ohjelmaa koska se on huomattavasti helpompi tehdä ja siihen vaan laittelet kaiken laisia juttuja kuten teksti kursivointi,alleviivaus,fontit,värit ja muuta kivaa.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta