Hei käytän Eclipseä ohjelmoinnissani ja minulla on nyt hieman ongelmia, joihin tarvitsisin apuanne.
Olen yrittänyt saada NanoXML:ää toimimaan, tuloksetta. Jostain syystä importtaus ei toimi vaan Ecplipse ilmoittaa, että "The Import net cannot be resolved".
Kerron tässä askeleittain miten olen toiminut, että jos siitä huomaisitte puutteen tai virheen.
1. Luon uuden projektin (file-new project-java project), annan projektille nimen esim. paaohjelma ja painan next. Sitten valitsen Add External JARs ja valitsen nanoxml-2.2.1.jar-
2. Luon uuden classin DumpXML (esimerkki koodi nanoxml:än tutoriaalista)
3. Eclipse ilmoittaa, että ei importtaus onnistu, miksi? esim. db4o importtaus toimii näin miten olen tehnyt, niin miksi nanoxml ei?
Olisin hyvin kiitollinen avusta , että pääsisin edes hieman testaamaan xml-java yhteistyötä.
import net.n3.nanoxml.*; import java.io.*; public class DumpXML { public static void main(String[] args) throws Exception { IXMLParser parser = XMLParserFactory.createDefaultXMLParser(); IXMLReader reader = StdXMLReader.fileReader("test.xml"); parser.setReader(reader); IXMLElement xml = (IXMLElement) parser.parse(); XMLWriter writer = new XMLWriter(System.out); writer.write(xml); } }
Ongelma ratkesi asentamalla Eclipse uudestaan.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.