Moi!
Tietääks kukaan miten HTML-koodilla voi luoda oman keskustelufoorumin?
Vastatkaa pian!
Ei voi mitenkään. Sun täytyy käyttää PHP:tä tms.
Kunnollisen foorumin ohjelmointi on haastava urakka.
Kannattaa hakea valmiita foorumeita. Hae vaikka phpBB:tä googella..
Jos PHP:eetä ei voi serverillä käyttää niin kaippa sen voisi javalla toteuttaa sitten on vain ihan käyttöympäristöstä kiinni miten toimii
HTML ei siis ole ohjelmointikieli, joten sillä ei mitään vuorovaikutteista saakaan aikaan.
Siinä samassa joku tulee sormi pystyssä informoimaan minulle että HTML-koodiin voi pistää käskyn, joka näyttää tosi kewlin nimenkysymispopupin. Kyseessä todennäköisesti oikeasti on vain javascriptsovelma, joka on upotettu HTML-koodiin.
hmm... ainakin minulla on phpBB:stä vähän huono mielikuva, muutaman kerran olen sellaiseen foorumiin törmännyt, eikä ainakaan minulla (varmaan muilla toimii, kun siellä kerran niitä viestejä on...) ole kunnolla toiminut...
lainaus:
HTML ei siis ole ohjelmointikieli, joten sillä ei mitään vuorovaikutteista saakaan aikaan.
Siinä samassa joku tulee sormi pystyssä informoimaan minulle että HTML-koodiin voi pistää käskyn, joka näyttää tosi kewlin nimenkysymispopupin. Kyseessä todennäköisesti oikeasti on vain javascriptsovelma, joka on upotettu HTML-koodiin.
Siis mistää scripteis ihan kunnon java hässäkkä vaan ni saa vaikkamitä jos softa ja hardis pelaa vaan keskenään käytäjänki koneel :-)
No menkää sit kattoo toi mun PHP keskusteluis oleva viesti!
lainaus:
No menkää sit kattoo toi mun PHP keskusteluis oleva viesti!
Ei mitään menkää kattomaan kun linkki aina mukaan!
Vaikuttaa pilalle :)
Opettele PHP:tä.
joo eli pieni selvennys
aiheen kirjoittajalle
html on sivunkuvaus kieli...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.