Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Linkit eivät toimi messengerissä

Aloittelija3 [25.08.2007 13:09:45]

#

En muista mistä lähtien mulla on tää ongelma ollut, mutta mesekeskusteluissa ne linkit ei toimi, siis jos kirjottaa vaikkapa https://www.ohjelmointiputka.net. Se kyllä näkyy ja on muuten ihan kuin klikattava linkki, mutta kun siitä painaa niin mitään ei tapahdu. Sama juttu tais olla jossain mircissäkin ja muissa ohjelmissa.. Oon kokeillu kyllä vaihtaa oletusselaimen IEksi (nyt se on Opera) ja jotain muuta mutta ei auta. Eihän tää nyt niin vakava ongelma ole, mutta ärsyttää vähän ku joutuu copypasteemaan linkit selaimeen. Tästä nyt on ehkä vähän vaikea päätellä mitään mutta jos jollain olisi vaikka sama ongelma ollut. Ja käyttöjärjestelmänä on Windows XP Home. Oliskohan jossain asetuksissa vikaa tjsp?

squid [25.08.2007 13:20:20]

#

Joku melko varmasti sanoo tämän enemmin tai myöhemmin, joten sanon nyt: asenna linux

Aloittelija3 [25.08.2007 13:42:01]

#

Häh? Onko kaikki toivo menetetty? :D No jaa, ET:nhän saa kait linuxillekin mutta toisaalta en osaa käyttää ku windowssia.. enkä oo tän koneen ainoa käyttäjä että sekin saattaa olla jonkun asteinen este sille..

Cornix [25.08.2007 18:46:11]

#

En oo aikoihin käyttäny sitä aitoa MSN Messengeriä, ni en osaa veikata muuta ku vikaa joko sen asetuksissa tai sitte tosiaan jotain oletusselainongelmaa. Oletusselainta oot koittanu vaihtaa, ni ei varmaan siinä sitten oo se vika... :/

Yks ratkasu olis käyttää jotaki muuta clienttiä. Ite oon ainaki kokenu aMSN-nimisen ohjelman hyväks Windowsin puolella. Siinä tais nykysin olla jopa toimiva webcam-tuki.

Muita clienttejä vois olla Trillian, Pidgin tai Miranda. Näistä kaikki tukevat myös muita pikaviestiprotokollia.

Noissa ilmasissa vastineissa on se hyvä puoli, että ne on yleensä mainoksettomia. Se alkuperänen näytti nykysin kyllä nii kauheelta jo, että pysyn jatkossaki erossa siitä.

Tumpelo [25.08.2007 19:39:14]

#

Joo se nykyinen MSN Messenger on kyllä täyttä propagandaa, suosittelen kokeilemaan jotain Cornixin mainitsemista.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta