Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Mitä musiikkia?

Sivun loppuun

kwanttitatti [10.08.2007 10:51:42]

#

Elikks mitä musiikkia kuuntelette?Itse kuuntelen trancea: Tiestoa ja OSS (Orange Sound System) ja sitten rock/punk:Green Day!

K_L [10.08.2007 10:54:27]

#

Mie oon aika kaikkiruokanen, mutta lähinnä kuuntelen metallia.

Nyt soi Motörhead!

Blaze [10.08.2007 12:24:14]

#

Metallia, japanilaista poppia, tai mikä parasta: noitten sekotusta ^__^
Tarkemmin tuolta: http://www.last.fm/user/blz
Just nyt soi Bloodbound - Turn to Stone

p-p [10.08.2007 12:36:14]

#

Iteppä kuuntelen kaikenlaista metallia. Pari bändiä:
AS I Lay Dying
Bullet for My Valentine
Chimaira
Deathstars
Hellyeah
Korn
Mudvayne
Slipknot
Soilwork
Stone Sour
The Berzerker
Trivium
Nirvana
Godsmack
Diablo
Megadeth
Rotten Sound
Slayer

ja vaikka kuinka lisää :)

aegis [10.08.2007 13:17:30]

#

Junglea, gabberia ja housea \o/

Tarkemmin: Neurosteppiä, happy gabberia ja Moodymannia.

nyt soi: rainbowconnection.ogg

nomic [10.08.2007 13:22:16]

#

aegis kirjoitti:

Junglea, gabberia ja housea \o/

Tarkemmin: Neurosteppiä,

Neuroilu. <3

Itse kuuntelen lähinnä breakcorea (Hellfish) ja chill-outia (lähinnä Indigon settejä ja mitä tulee kaupoista ostettua välillä).
En tosin kuuntele laisinkaan semmoista, mitä itse tuotan (freeform/hard trance).

Joskus menee letkeempi junkka myös (kahvittelumusaa ^^)

matpit [10.08.2007 16:04:48]

#

CHIPTUNESS!!!! \o/ \m/

Kaikenlaista ja väristä metallia tulee kuunneltua. Onko toi Jungle sellaista, niinkuin kuvittelen?

Latska [10.08.2007 16:37:01]

#

Vaikka Last.fm-profiilini ei ihan täydellistä kuvaa musiikkimaustani anna, (nollasin sen juuri) se on suuntaa-antava. Klassista rokkia tulee kuunneltua nykyään aika paljon. Ja metallia olen jonkin aikaa kuunnellut vähän enemmän. Lähes kaikkea musaa pystyn kuuntelemaan, mutta mihinkään valtavirtapoppiin tai -räppiin en mielelläni koske.

Antti Laaksonen [10.08.2007 16:47:49]

#

Kuuntelen nykyään enimmäkseen klassista musiikkia. Pidän mm. Bachista ja romantiikan ajan säveltäjistä.

neau33 [10.08.2007 17:12:17]

#

Moikka!

Shocking Blue, Led Zeppelin, Ari Koivunen...tässä järjestyksessä...

tgunner [10.08.2007 18:59:55]

#

Melkein kaikkea musiikkia, minkä genren etuosan jälkeen tulee sana "metal". Ykköstyylilajit ovat death metal, thrash metal, (tietenkin) heavy metal ja uusi tulokas makulistoilla on speed metal. Hienoa tämä genreily.

Metallimusiikista voisi mainita bändejä:
Iron Maiden
Metallica
Megadeth
Anthrax
Slayer
Testament
Sodom
Judas Priest
Death
Pantera

Lisäksi tykkään kovasti punkista (erityisesti Ramones ja The Sex Pistols) sekä trancesta (tekno ja house, hyi yäk). Pink Floyd on eräs suosikkibändejäni, mutta se ei kuulu yhteenkään ylemmistä genreistä.

ps. emobändit helvettiin

sooda [10.08.2007 19:22:40]

#

En säännöllisesti ainakaa erityisemmin yhtään mitään. Jos lempilaji pitäs mainita niin esimerkkejä löytyy rko:sta tai slayradiosta.

jlaire [10.08.2007 19:35:52]

#

Kuuntelen musiikkia oikeastaan vain sillon, kun pelaan Stepmaniaa.

Tumpelo [10.08.2007 20:27:54]

#

"Lähiaikoina" on laiskottanut niin pahasti että olen antanut ormgasin nettiradion soida päivästä toiseen. Ei siihen vielä puolen vuoden aikana ole kyllästynyt. Välillä Audioslavea, Coldplayta, Sonata Arcticaa tai jotain muuta soittelen koneelta. Eppu Normaalikin on kova sana.

http://oc.ormgas.com/ocmain.php

Ihan kätevä tuo last.fm myöskin näköjään. Laitoin hakusanaksi Uematsu Nobuo ja heti löytyi musaa. \o/

hunajavohveli [10.08.2007 20:33:42]

#

Vaikken genrejä erityisemmin tuekaan niin monenlainen klassinen kuitenkin menee, barokki, klassismi ja romantiikka etupäässä. Eniten kuuntelen kuitenkin soundtrackeja (Star Wars, Lord of the Rings, Myst jatko-osineen yms.). Niin, ja mainittakoon tietysti myös tejeez, jota olen fanittanut jo noin kolme vuotta.

aegis [10.08.2007 23:40:38]

#

nomic kirjoitti:

Joskus menee letkeempi junkka myös (kahvittelumusaa ^^)

Jees, LTJ Bukem ja kumppanit on kans iha hyvii.

Juice [12.08.2007 12:05:07]

#

Lähinnä musiikkia 60- ja 70-luvuilta. Bändeistä mainittakoon mm. The Beatles, The Who, Small Faces, The Kinks, The Zombies, David Bowie ja Pink Floyd. (Kasari)hevikin kuuluu suosikkeihin, mukaanlukien Iron Maiden, Megadeth, Metallica, Judas Priest, Wolfmother jne.
Uudempaakin rokin räimettä valikoidusti, kuten Weezeriä. Lisäksi kuuntelen jonkin verran reggaeta, soulia ja muita genrejä, eli artisteja kuten Cocoa Tea tai Stevie Wonder. Kaikkea mikä on hyvää :P

Last.fm:n profiili sekä levykokoelma kertonevat lisää jos joku on kiinnostunut.

tesmu [12.08.2007 19:28:31]

#

Psytrance jotenki iskee =)

squid [12.08.2007 19:50:32]

#

Todella paljon vaihtelee, omaan kokoelmaan kuuluu todella paljon kaikkea erilaista. Tällä hetkellä soipi Linkin Park - Inth-E-Nd

Spongi [12.08.2007 20:35:02]

#

Psytrance, eurobeat, jpop, jcore ja muu sellanen on mun makuun.
Nyt soi: DJ Sharpnel - Sound of SOS
Last.fm: http://www.last.fm/user/Sponji/

T.M. [12.08.2007 21:07:19]

#

Kaikkea muuta paitsi metallia, punkkia, euro* tai suomipoppia... konemusa jees. mitä vähemmän sanoja, sitä parempi.

tgunner [12.08.2007 21:13:55]

#

tesmu kirjoitti:

Psytrance jotenki iskee =)

Spongi kirjoitti:

Psytrance -

Kiksuskene iskee!

nomic [12.08.2007 22:19:19]

#

tgunner kirjoitti:

tesmu kirjoitti:

Psytrance jotenki iskee =)

Spongi kirjoitti:

Psytrance -

Kiksuskene iskee!

Polkkaa nuorille! ;)

tsuriga [13.08.2007 01:08:34]

#

SUPER EUROBEAT

Gwaur [13.08.2007 02:30:25]

#

Antti Laaksonen kirjoitti:

Kuuntelen nykyään enimmäkseen klassista musiikkia. Pidän mm. Bachista ja romantiikan ajan säveltäjistä.

Sielunveljeni. Itselleni mieleen ovat erityisesti Mozart ja Mendelssohn (Metro-lehti väänteli ja käänteli sanojani). Lisäksi olen viime aikoina yrittänyt tutustuttaa itseäni Franz Lisztiin ja olen vieläkin haltijoissani muutaman kuukauden takaisesta konsertista, jossa pianisti ja orkesteri esittivät Lisztin toisen pianokonserton.

Yleensä kyllä siedän käytännössä kaikkea musiikkia paitsi valtavirran hiphopia ja sukulaistyylejä. Epätaidemusiikista pidän erityisesti sinfonisesta metallista. Konemusiikin suhteen retroileva bittimusiikki säväyttää.

Esimerkkejä kivasta sinfonisesta metallista ovat esimerkiksi Nightwishin levyt Oceanborn ja Once. Vanhan bittimusiikin mestarina pidän Koji Kondoa, joka tunnetaan erityisesti ensimmäisten Super Mario- ja The Legend of Zelda -pelien musiikista.

Olga [13.08.2007 08:25:05]

#

Oma Last.fm-profiilini.

aegis [13.08.2007 09:49:53]

#

ainii, sit kuuntelen viel hardteknoo ja uk hc:ta

np. The House Krew - Euphoria (Nino's Dream)

Antti Laaksonen [13.08.2007 10:36:09]

#

Gwaur kirjoitti:

Lisäksi olen viime aikoina yrittänyt tutustuttaa itseäni Franz Lisztiin, - -

Voin suositella Lisztin pianoteoksista unkarilaisia rapsodioita ja h-molli-sonaattia.

Tässä on näytteeksi yksi mainio esitys 12. unkarilaisesta rapsodiasta: http://www.youtube.com/watch?v=KAqA2E5D0lI

talmiid [05.09.2007 13:42:19]

#

Kaunista. Viime aikoina on usein soinut lapsiltamme lahjaksi saamaltani CD:ltä Beethovenin viulukonsertto.

moptim [05.09.2007 17:29:02]

#

hunajavohveli kirjoitti:

Niin, ja mainittakoon tietysti myös tejeez, jota olen fanittanut jo noin kolme vuotta.

Kyllä se vaan on että tejeezin tekemät kappaleet on hyviä. (Sit tietysti 1000011110:n Omena on iloni on laatukappale)
Sit myös sitä mitä KLF:ltä tulee. Välillä tulee kuunneltua jotain Nightwishiä. Välillä myös kuuluu esim. I'll never let you know.

NiLon [10.09.2007 15:05:39]

#

(Death) metallia lähinnä. Automatkoilla YleX / Radio Rock.

Joitakin eniten kuunneltuja yhtyeitä:

Rammstein
Soilwork
Diablo
Opeth
A Perfect Circle
SOiL

Matso [05.10.2007 00:03:30]

#

Trancea ja metallia tulee kuunneltua enimmäkseen.

Putkalainen [19.10.2007 22:17:12]

#

En jaksa kummemmin selitellä musiikkimaustani, mutta viimeaikoina on tullut kuunneltua Symphony X nimistä yhtyettä. Siitä hieno yhtye että soittavat raskasta musiikkia, joka sisältää paljon vaikutteita klassisesta musiikista.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta