Etsiskelen PHP-skriptiä, joka uploadaa vain kuvatiedostoja. Lisäksi skripti tallentaa aina upatun kuvan jo valmiiksi upatun kuvan päälle, ja vielä samalla nimellä. Eli ts. vain yksi kuvatiedosto on käytössä.
Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi hyvän valmiin skriptin tähän tarkoitukseen.
Eikös tuollaisia uploadereita löydy vaikka mistä, ja ei rajoittimienkaan teko varmaan vaikeaa ole, ainakin jos luottaa siihen että tiedostopääte kertoo tyypin.
Musta muuten tuntuu, et sun ääkköset on vähän hajonnu. (mutta mod. korjasi)
Joku kuvagalleriaskripti saattaa olla hakemasi, näin kuvia voi myös katsella vaikka albumien kautta. Parhaat kuvagalleriaskriptit voivat jopa tukea kuvia sisältävien zipien uploadausta.
Mun pitäis saada samanlainen kuvan upload scripti ja käyttäjä vois myös tuhota omat kuvansa ja laittaa jonkun kuvistaan äänestykseen muitten äänestettäväsi.
Onks tollaista scrpitiä edes olemassakaan vai pitääkö yhdistää monta scriptiä samaan eli autentikointi scripti joka rekisteröi käyttäjän, sitten upload kuva scripti äänestys, arvostelu scriptiin ?
Ehdotuksia ?
Mikäli joku osaa toteuttaa hyvän tollaisen voi pistää myös emailia voin 5-10 EUR maksaa kun en itse kerkekä koko paskaa ruveta väsäämään vaikka ei toi kovin vaikea ole tehdä.
Kyllä siinä aina sen verran vierähtää että ei tuntipalkka noilla liksoilla kovinkaan mahtavaksi jää :) Mut jos se kerta on helppo homma, ni äkkiäkö sen itse väännät.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.