Elikkä sellainen homma jollekkin kuka osaa PHP:tä, että auttaisi saamaan minua kotisivuni komeammaksi, kun tällä hetkellä ei niitä komeiksi voi sanoa :D
Linkki:
http://viive.fi/mikke/F1Manager Deluxe/
-Tarkoituksenasi olisi laittaa linkki valikko myös sivuun pystyasentoon.
-Ulkoasuun pientä uuditusta, mitä tahansa.
-Kävijälaskuri
-Vieraskirja
-Muutakin jos vain haluaa.
Jos joku nyt ihan ilmattekksi tälläsen työn tekee niin ottakaa yhteyttä, joko kindermuna5@hotmail.com tai mika.sormunen@kolumbus.fi
Myös rahallisia palkkioita voi saada, jos sellaisesta sovitaan. Tarkoituksena kuitnekin ihan ilmaistyö.
lainaus:
-Tarkoituksenasi olisi laittaa linkki valikko myös sivuun pystyasentoon.
-Ulkoasuun pientä uuditusta, mitä tahansa.
Nämä tehdään HTML:llä ja CSS:llä, PHP:tä ei siihen tarvita.
lainaus:
-Kävijälaskuri
-Vieraskirja
Näitä löytyy Googlella pilvin pimein.
Ilmaisen koodin pyyteleminen ohjelmointifoorumilla on törkeää. Sen tarkoitus vaikuttaa lähinnä muiden hyväksikäyttämiseltä.
Jos haluat, voin toki koodata vaikka kävijälaskurin ja vieraskirjan. Ulkoasujuttuihin en osallistu. 20 euroa alkavalta tunnilta kuulostaa sopivalta taksalta.
MikSor, onko sulla jotain pätevää syytä olla tekemättä ITSE haluamasi laista sivustoa? Jos et osaa, niin voit kysyä täältä neuvoa. Kerro mitä yritit tehdä, miten teit ja mikä siinä ei toiminut... Ei todellakaan onnistu näin, että kysyt vain toisia tekemään homman puolestasi (ellet nimenomaan rahasta).
tkarkkainen kirjoitti:
Ilmaisen koodin pyyteleminen ohjelmointifoorumilla on törkeää. Sen tarkoitus vaikuttaa lähinnä muiden hyväksikäyttämiseltä.
Itse pyrin koodaaman paljon itse. Mutta toisaalta tyhmä ei ole se, joka kysyy, vaan se, joka vääntää sen ilmaisen koodin. Joskushan valmiin koodin näkeminen voi nopeuttaa paljon koodaamisen opettelua verrattuna siihen, että kaikesta pitäisi ottaa itse selvää.
En vain saa niitä toimimaan. Tai muokata oikeanlaiseksi sivustoa kohtaan. Tai jtn. En oikein itsekkään tiedä..
Sähän olet päässyt hienoon alkuun, nyt etenet vain asia kerrallaan ja kysyt kun tulee mutkia matkaan.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.