Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Windows Media Player - outo ohjelma vai hyvä kaveri?

kpzpt [14.06.2007 17:11:11]

#

Heps!

Olen aina aikaisemmin kun olen siirtänyt CD musiikkejani koneelleni käyttänyt sitä tavallisinta mp3 tiedosto formaattia, mutta, nyt ei enää ole paluuta mp3 aikaan, tein pari levyllistä losseless WMA tiedostoja 400-1000kbs ja ovat aivan eri luokkaa mitä mp3t..

kysymykseni onkin Media Player pohjainen, mulla oli XP PRO SP2 koneessa uusin MP11 päivityksineen mutta se lakkasi toimimasta kunnolla, ohjelma ei enää 30 CDni jälkeen, vaikka RIP oli set to ALWAYS, ripannut CDeitäni, poistin MP11 ja backrollasin versioon 9 ja nyt tilanne on se että ohjelman joutuu sammuttamaan ennen kuin se taas etsii/löytää uuden levyasemaan asetetun CDn kappaleet, eli,
joudun aina sammuttamaan ohjelman ja käynnistämään sen uudestaan jokaisen CD asemaan asetetun CDn kohdalla, mikä on aika hankalaa,

mikä asetus minulla on väärin ??
mikä olisi ultimate freeware music player/rippaaja kun haluaa käyttää WMA losseless formaattia tai vastaavaa ??
onko tuo WMA losseless paras formaatti jos haluaa laatua ??

kiitos,

JariTapio / Helsinki
http://www.EuroJari.net

Metabolix [14.06.2007 17:24:28]

#

Lossless = häviötön, ja tietenkin kaikki häviöttömät pakkaukset ovat laadultaan täsmälleen yhtä hyviä — ja vievät paljon enemmän tilaa kuin häviölliset (MP3, normaali WMA jne.). Häviöttömiä formaatteja on paljon muitakin, itse käytän FLAC-formaattia. Ettei vain olisi tullut levy täyteen tuollaisesta?

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta