Kokeilkaa tämä värinäkö testi!
http://www.albinoblacksheep.com/flash/vision.php
kertokaa tuloksenne! Mulla oli yhtä vaille oikein.
Kaikki meni oikein, kunnes tuli "You have been sabotaged!" tjsp. ?
Hyi helvetti että pelästyin!! Kun olin saanut tuon testin valmiiksi ja odottelin tuloksia, tulosten sijasta eteeni ilmestyi eräänläinen nainen puukko kaulassa, kuva suorastaan huokui verta (johtopäätös: ei tainut kaikki mennä hyvin). Hyi helvetti... * Kylmän väreeet kulkevat selässä *
liquidgenerationsilla oli joitain tuollaisia pilajuttuja. Tiedän paremmankin pilan, mutten muista, että mikä se oli... kaikki meni oikein noista kuvista, mutta ilmeisesti se viimeinen, jonka jälkeen tulee se eukko, ei ollut tarkoitus esittää mitään numeroa?
Minäkään en nähnyt mitään numeroa siinä viimeisessä kuvassa. Se nainenhan tuli siihen kun yritti aktivoida sitä kirjoitusjuttua, eli tuskin siinä numeroa oli. Lekurilla värinäköni on todettu normaaliksi. En tosin tiedä onko siitä paljon lohtua kun näkö on muuten kuin lepakolla ja silmät umpikierossa :>
Ei siinä viimesessä kuulu näkyäkkään mitään. Mulla oli ihan samanlainen testi terveystarkastuksessa, tosin terveyden hoitaja ei irvistänyt lopussa ihan yhtä hienosti. Kaikki meni oikein.
jep, mulla kaikki oikein kunnes tuli: "You have been sabotaged!". se viimeinen kohta ennen tota tekstiä oli aika hämäävä, katseskelin vähän aikaa että onko siinä mitään ja tulin tulokseen että siinä ei voi olla numeroa tai sitten olen todellakin värisokea!
Ei siinä ole. Terkkakin irvisti ja sano ettei siinä mitään numeroa kuulu nähdä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.