Kun monilla sivuilla on tämmöinen:
"Haluatko mukitelineen?"
ja kun siitä linkistä painaa , niin CD-asema
aukea.
Niin miten tämmöisen voisi tehdä?
lainaus:
Kun monilla sivuilla on tämmöinen:
"Haluatko mukitelineen?"
Ai, en mää vaan oo koskaan nähny.
lainaus:
Niin miten tämmöisen voisi tehdä?
No en väitä tietäväni, mutta luulenpa, että asia selviää vilkasemalla semmonen sivun lähdekoodia, jolla tommonen on.
Juu, just pari päivää sitte bongasin yhen semmosen, lähdekoodistahan se selvis, semmonen v*tun hikinen JavaScriptihän se oli, osotetta en kyllä enää satu muistamaan, sori.
Se oli kylläkin VBScriptiä, JavaScript ei taida moiseen antaa mahdollisuutta.
Hmm... olisiko noin? .... No onhan se mahdollista sekin ; )
http://koti.mbnet.fi/pcp2/kuppiteline.htm
En tiedä että toimiiko teillä, mulla pukkaa erroria jostain WMPlayer.OCX.7 jutusta...
Juuh, se ei selvästikään löydä tuota WMPlayer-komponenttia.. tarkoittaa sitä että koneelle ei ole asennettu tiettyä versiota Microsoft® MediaPlayeristä.
Mulla aukes ;)
mullakin aukes.
mulla ei
Eipä toimi - edes IE:llä skriptaus päällä.
Ei oikein toimi, ensinnäkin koko "kuppiteline" ei auennut, toisekseen kone on pystyasennossa, joten sen päällä on vaikea saada pysymään mitään :)
Hyvin toimii!
Käyttiksenä WinXP Home Edition ja selaimena IE 6.0.2800.1106
No nyt se kuppiteline.htm sivu on poistettu (nähtävästi)... Selain ilmoittaa että sivua ei ole olemassa.
tuollisen nappasin jostain joskus ohimennen:
<SCRIPT language=VBScript> <!-- Set oWMP = CreateObject("WMPlayer.OCX.7" ) Set colCDROMs = oWMP.cdromCollection if colCDROMs.Count >= 1 then For i = 0 to colCDROMs.Count - 1 colCDROMs.Item(i).Eject Next ' cdrom End If --> </SCRIPT>
Yhellä sivulla oli tommonen... ja ei toiminu :(
hetko... tatu on nastolasta... heh... eihän sillä ollu enää asiaa tänne...
lainaus:
http://koti.mbnet.fi/pcp2/kuppiteline.htm
En tiedä että toimiiko teillä, mulla pukkaa erroria jostain WMPlayer.OCX.7 jutusta...
Löydy sivuu
lainaus:
Ei oikein toimi, ensinnäkin koko "kuppiteline" ei auennut, toisekseen kone on pystyasennossa, joten sen päällä on vaikea saada pysymään mitään :)
Osta torni koppa vai onko joku antiikkinen emo
Kopsin ton sammun koodin yhelle sivulle, testailkaa.
Yritän tehdä tohon sellasta juttua et siinä on kaks
nappia, toisesta se aukeaa ja toisesta se sulkeutuu.
Virhe: ActiveX-komponentti ei pysty luomaan objektia: 'WMPlayer.OCX.7'
Toimii muuten näköjään vain ainoastaan IE:ssä. Ei Operassa tai Netscapessa..
-Grey-
Mulla on kyllä ihan IE. Netscape ei tue VBScriptiä.. mulla ei toimi explorerissakaan :( mun koneelta puuttuu toi WMPlayer.OCX.7 .. onko se Windows 98:ssa??
lainaus:
Toimii muuten näköjään vain ainoastaan IE:ssä. Ei Operassa tai Netscapessa..
No se nyt ei ole mikään yllätys.
lainaus:
Mulla on kyllä ihan IE. Netscape ei tue VBScriptiä.. mulla ei toimi explorerissakaan :( mun koneelta puuttuu toi WMPlayer.OCX.7 .. onko se Windows 98:ssa??
Nimen perusteella arvaisin, että se on Windows Media Player 7+:n tiedosto. Mulla ei tuota ole, mutta eipä ole Media Player seiskaakaan (tai uudempaa).
http://www.kaasupaa.org/temp/IE/mukiteline.html
Siinä o yks. Meillä aukes, luonnollisesti sekä DVD, että CD-asema.
Kokeilkaanpas tuota: http://koti.mbnet.fi/kpt/tiedostot/mukiteline.
Ihan kiva ylläri varsikin jos cd-asema osamaa myös sulkeuta.
Juu, mullakin koodi toimi ja aukaisi DVD-asemankin samantien :)
Ajattelit sitten nostaa yli vuoden vanhan ketjun todetaksesi, että "koodi toimii"? Ei näin.
Nyt haukut väärä puuta. Ei ollut makeuun syy.
Ainakaan aikaleiman perusteella.
Koodi on näemmä ajatuksissaan kirjoittanut vanhaan threadiin, mutta asiasi on oikea. Toisaalta, kerrankos sitä katsoo väriin.
Kuole vanha threadi!
Lanttihame kirjoitti:
Nyt haukut väärä puuta. Ei ollut makeuun syy.
Huomasin sen kyllä jo viestiä kirjoittaessani. Olisi vissiin pitänyt lainata, niin olisi tullut selväksi muillekin.
Pahoittelen epäselvän viestin mahdollisesti aiheuttamaa henkistä vahinkoa.
Ja tämä ketju tosiaan saa nyt puolestani kuolla pois :)
Mainio päätös tälle keskustelulle on tieto siitä, että tästä lähtien yli kuukauden vanhaan aiheeseen vastaaminen ei ole mahdollista. :)
Oilisikohan ideaa ilmoittaa asiasta muutenkin, vaikka uutisen muodossa, sillä voi mennä joltain ohi, kun asia esintyy vain parissa sivulauseessa.
No eiköhän sen huomaa viimeistään sitten, kun meinaa vahingossa kirjoittaa vastauksen liian vanhaan viestiin. :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.