Osaisiko kukaan neuvoa miten pääsisi alkuun kun olisi tarvetta tehdä Onnenpyörän tapainen Java-appletti? Pyörä on jaettu eri sektoreihin joissa on tekstiä ja kaikki sektorit toimivat samalla painikkeina. Nämä sektorit eivät ole tasalevyisiä vaan leveys riippuu tekstin leveydestä.
Homman saisi varmaan toimimaan siten että tekisi sektorit nappeina (http://java.sun.com/developer/TechTips/1999/
Minusta paras ratkaisu olisi toteuttaa koko onnenpyörä yhtenä kuvana. Javan grafiikkakirjastossa on varmaan metodi, jolla voi piirtää ympyrän sektoreita. Sitten jos pitää tunnistaa, mistä sektorista painettiin hiirellä, oikea sektori voidaan selvittää melko helposti hiiren koordinaateista laskemalla. Moni asia riippuu joka tapauksessa siitä, minkä näköinen onnenpyörä tarkkaan ottaen on.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.