Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Nokia 6670 ja linux

kaviaari [29.04.2007 21:26:56]

#

Moi

Ilta on mennyt säätäessä nokia 6670-luurin kanssa. Windowsin puolella sain otettua yhteyden puhelimeen moitteetta, mutta linuxissa tämä ei onnistukkaan. Putkan irkkikanavalla neuvottiin mounttaamaan puhelin massamuistilaitteena, mutta dmesg sanoo laitteesta seuraavaa:

usb 3-1: USB disconnect, address 2
usb 3-1: new full speed USB device using uhci_hcd and address 3
usb 3-1: configuration #1 chosen from 1 choice

Miten pääsen luuriin käsiksi?

edit: ja tosiaan usb:n kautta hommailen eikä muita mahdollisuuksia (kortinlukija, sinihammas ...) ole käytössä

DrDeath [29.04.2007 23:15:32]

#

Hanki Vista!

Minä [30.04.2007 12:58:41]

#

Ja mikä se distribuutio oikein on?

Kurkkaas Ubuntu-foorumeilta haulla. Sielä on ollu ainakin paljon puhetta noista puhelin - linux --yhdistelmistä

http://forum.ubuntu-fi.org

kaviaari [30.04.2007 14:39:40]

#

Mikäpä muukaan kuin aina niin mahtaisa ja hieno GENTOO!

Eipä ollut foorumeiden antimista paljon mitään tietoa. Samaa jankattiin mitä tiedän jo. Toki vois winettää hmm :/

Minä [02.05.2007 22:05:21]

#

Toi usbipiuhan kautta kikkailu on meikäläiselle melko tuntematonta hommaa. Ite oon hoitanu homman aina erillisellä bt-donglella ja onnistunu ihan näppärästi!

Jos ei mikään muu auta niin käy hakemassa joku hyvin yhteensopivaksi kehuttu usb-palikka ja laita sillä. Maksaa jonkun kymmenen-viistoista euroa eli ei mitään mahdotonta!

lapm [03.05.2007 04:20:59]

#

Tuo menee kohtuu vaivalla jos puhelin näkyy virtuaalisena sarjaporttina kun tökkäät usb piuhan kiinni. Näin ainakin oma 6630 pelittää hyvin gprs modeemina kannettavan perässä.

Ohjeita löytyy kyllä kun hakukonetta käyttää. Vähän soveltaa niin kyllä se siittä. Muistaakseni kohtuu sivuja löytyy ihan suomeksikin.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta