Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Pitkä katkos ohi

Antti Laaksonen [16.04.2007 17:54:56]

#

Moni varmaan huomasi, että Ohjelmointiputkaan ei saanut yhteyttä koko viikonlopun aikana. Sivulle tuli vain ilmoitus "Internal Server Error". Nyt kaiken pitäisi taas olla kunnossa, palvelimen ylläpidon mukaan ongelman taustalla oli sekaisin mennyt tietokanta. Olen pahoillani tästä pitkästä katkoksesta.

ajv [16.04.2007 19:41:34]

#

Tänään nörtit pureskeli kynsiään, kun kummatkin suomalaiset isot ohjelmointifoorumit oli alhaalla... :)

Grez [16.04.2007 19:45:55]

#

Sinne palvelimen ylläpidolle voisi antaa vielä palautetta että kello edistää. Tosin vain pari kolme minuuttia, mutta silti aika häiritsevää...

tgunner [16.04.2007 19:58:02]

#

Oli kyllä kamala viikonloppu! "www.ohjelmointiputka.net" on niin herkässä aina firefoxin osoiteriville päädyttäessä, että ainainen "Internal Server Error" tuntui jo tallentuneen verkkokalvolle lopullisesti. Toivottavasti noin pitkää breikkiä ei tapahdu tulevaisuudessa enää!

ajv: Oliks mureakuhakin muka alhaalla? (vai puhutaanko tässä jostain toisesta ohjelmointifoorumista? :))

moptim [16.04.2007 19:58:47]

#

Nojaa, minun kompuutterin kello on 75 minuuttia jäljessä. Ei tullut säädettyä kesäaikaa. Päivämäärä on täysin muusina (joskus vähän leikin asmilla, ms-dos interruptit on hauskoja).

Mutta asiaan. Tosiaan putka oli pitkään alhaalla. Itse luulin, että serveri oli lahonnut. Ennen Internal Server Erroria kaikki keskustelutiedot olivat kadonneet, elikkä tietenkin tietokanta rikki. Sitten se parani, ja kohta tuli ISE.

ajv [16.04.2007 20:00:37]

#

@TGunner: Oli, http://mureakuha.com/keskustelut/6?14202

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta