Voisiko joku auttaa minua laittamalla tänne SDL kirjaston koodin jossa ajastin (AddTimer tai SetTimer) Pyörii hetken ja sitten se tekee jotain? En saanut timimaan SDL:n Wikistä.
Tällä toimii ainakin minulla:
Uint32 tee_jotain (Uint32 intervall, void *parameter) { cout << "Minä teen jotain joka " << intervall << ":s millisekunti" << endl; return intervall; } int main(int argc, char *argv[]) { // ajastimien käytön mahollistaminen SDL_Init(SDL_INIT_TIMER); // ms funktio parametrit SDL_TimerID ajastin = SDL_AddTimer (1000, tee_jotain, NULL); // odotellaan SDL_Sleep(5000); // tuhotaan ajastin (en tiedä tuhoutuuko automaattisesti SDL_Quit():ssa) SDL_RemoveTimer(ajastin); // SDL kiinni SDL_Quit(); // pois return 0; }
Tuloksena ainakin minulla on viisi kertaa tuo teksti. Ei varmaan nyt kenelläkään yli sekuntia sentään kulu tuossa "ylimääräistä".
EDIT: Jaa tuo couttaus tuolla tee_jotain():ssa ei taida olla ihan pätevä, vaan pitäisi käyttää omaa tapahtumaa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.