Kannattaako noihin "tienaa rahaa kotisivuilla" juttuihin?
Eli laittaa jonkun mainoksen kotisivulle ja sit siitä tienaa ku sitä klikataan
No sanotaanko että kannattavuus on siinä ja siinä.
Miljonääriksi et ihan millä tahansa sivuilla tule ja 95% vierailijoista blokkaa jotenkin nuo mainokset.
Yleensähän noista mainoksista ei saa rahaa ellei tietty summa tule täyteen vaikkapa kuukaudessa. Toisinkin toki on. Mutta jos saat 1snt/klikkaus ja sivuillasi on alle 1000 vierailijaa/kk niin suhteesta hyötyy ainoastaan mainostaja, et sinä.
noin on domainkeskuksen sivulla
Domainkeskus.com kirjoitti:
Liity kumppaniksi - ansaitse rahaa!
+ 2 Tasoa - ansaitset myös alalinjasi myynneistä!
+ Maksut joka toinen kuukausi suoraan pankkitilillesi!
+ Voit sijoittaa linkkejä myös sähköpostiin ja muille sivustoille!
+ Suomen edullisinta domain rekisteröintiä on helppo markkinoida!
+ Liity kumppaniksemme nyt ja saat 8,41 euroa liittymisbonuksena!Mikä on kumppanuusohjelma? Kumppanuusohjelma on (markkinointi)yhteistyötä päämiehen (Domainkeskus. com) ja kumppanin välillä. Kumppani liittää www-sivuilleen tai email postituk- siinsa Domainkeskus.com linkin/mainoksen ja saa tätä kautta tulleesta uus- myynnistä rahallisen korvauksen.
Domainkeskus.com kumppanuusohjelma on kaksitasoinen, komission määrä on 10% tasolta yksi ja 2% tasolta kaksi. Kumppanuusohjelmamme on kumppanille maksuton.
ittekki vähän miettisin ettei varmaan oikeen kannata
(Mod. Edit. Merkitään lainaukset lainauksiksi, eikös?)
JyKKemus kirjoitti:
Kannattaako noihin "tienaa rahaa kotisivuilla" juttuihin?
Eli laittaa jonkun mainoksen kotisivulle ja sit siitä tienaa ku sitä klikataan
No tietysti jos sivuillasi käy se miljoona kävijää/ kuukausi niin saattaahan sitä saada ihan kivat taskurahat. Mutta jos sivuiltasi puuttuu originaali sisältö niin aika turhaa touhua.
Omilla sivuillani googlen adsense, eikä tuo ihmeempiä tuota, tosin sivuni on aika vähä kävijäinen.
Minulla on ihan kivoja kokemuksia mainospalveluista vuosien takaa. Joskus vielä aivan nuorena penskana, kun pidin sivustoa yllä ja tarjosin siellä pelejä, ohjelmia, ja muuta normaalia, oli minulla pieni mainos ("Klikkaa tästä!") erään toimintansa lopettaneen mainospalvelun kautta ja sain sillä yhteensä 214 euroa kasaan. Aika mitätön summa, jos ottaa huomioon sen, että tuo kasaantui suunnilleen kolmessa kuukaudessa (ei tuolla eläisi :)), mutta sain sillä ostettua half-life kakkosen (suunnilleen kuuskymppiä!). Loput menivät säästöön.
TGunner kirjoitti:
Minulla on ihan kivoja kokemuksia mainospalveluista vuosien takaa. Joskus vielä aivan nuorena penskana, kun pidin sivustoa yllä ja tarjosin siellä pelejä, ohjelmia, ja muuta normaalia, oli minulla pieni mainos ("Klikkaa tästä!") erään toimintansa lopettaneen mainospalvelun kautta ja sain sillä yhteensä 214 euroa kasaan. Aika mitätön summa, jos ottaa huomioon sen, että tuo kasaantui suunnilleen kolmessa kuukaudessa (ei tuolla eläisi :)), mutta sain sillä ostettua half-life kakkosen (suunnilleen kuuskymppiä!). Loput menivät säästöön.
Jep, edellyttää tosiaan sitä että sivustoa ylläpidetään. Muuten kävijät eivät palaa.
Juu, sivustollani kävi kuukaudessa noin 2000 vierailijaa. Ja itse painoin tuota linkkiä joka päivä koulussa ja kotona. :)
Jos haluaa sivuilleen kävijöitä, niin kannattaa kokeilla tätä.
Jos sivusto on "Mun sivut" -tyylinen pläjäys mihin on survottu pari koodipätkää, pari peliä, tietoa itsestään ja joitain linkkejä vastaaville sivuille ja Suomi24:een, niin lyhyt vastaus on: Ei kannata.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.