Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Vajaa tai puuttuva liitettävyys

JyKKemus [05.03.2007 19:20:17]

#

mulla olis tällänen ongelma että aina ku joudun käynnistämään koneen uudelleen niin sitten ku kone on käynnistynyt niin tulee teksti että "vajaa tai puuttuva liitettävyys" että onko jollain samanlainen ongelma ja se ei häviä korjaamalla yhteyttä tai uusimalla ip:n? Mulla on dna:an internetti ja adsl boxina on a-linkin rr24 ja wlan boxina buffalo whr-hp-g54 <-- bridge tilassa, johtuuko toi "vajaa tai puuttuva liitettävyys" ongelma a-linkin natista vcai mistä?

Käytän wlania missä se ongelma esiintyy

miiro [05.03.2007 19:37:25]

#

Joo, mulla käy joskus samalla tavalla d-linkin wlanpurkin kanssa, ei siinä auta kun buuttia adsl -sekä wlan-purkit ja joskus ei sekään auta. Emt mistä johtuu, enkä oo vaa jaksanu ottaa asiasta tarkempaa selkoa, windowsia kun en oikeestaan käytä.

Eti vaikka googlella hakusanalla "limited or no connectivity" mikä on kyseinen virheilmoitus englanniksi.

JyKKemus [05.03.2007 19:47:29]

#

mua vaan ärsyttää toi ku aina jos asentaa jonku ohjelman/ajurin ja pitää buutata niin sen jälkeen netti ei toimi, pakko se on jotenkiin saada korjattua?

JyKKemus [05.03.2007 21:45:07]

#

mulla menee hermot ku joutuu asentelee ja sit buuttaamaan ja sit menee joku tunti et saa netin taas toimii

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta