Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: C++: SDL_Mixer soittaa ylimääräisiä ääniä

Lahha [28.01.2007 01:33:04]

#

Elikkä pelissäni kun ampuu erikois aseella(sp_ -lähdekoodissa), niin sen äänet kuulu ensin oikein ja sitten hetken päästä vielä uudelleen.

Lähdekoodi: http://user.personal.fi/atk/Lahha/space.cpp

Koko homma: http://user.personal.fi/atk/Lahha/ohj/Peli.zip

Lahha [29.01.2007 22:33:36]

#

Sitten kun olette pelanneet tarpeeksi tuota minun huippu peliäni, niin voisitte vastata.

moskito [02.02.2007 23:44:49]

#

Näin pikaisella katsauksella:

Mix_PlayChannel(FX_CH, Kuolema->data, 1);

koitas pistää tohon 1:n tilalle 0.

Lahha [03.02.2007 00:02:41]

#

Kiitti, nyt toimii oikein.

tesmu [03.02.2007 13:29:02]

#

Lahha kirjoitti:

Sitten kun olette pelanneet tarpeeksi tuota minun huippu peliäni, niin voisitte vastata.

Sori =/ se oli niin hyvä... :D

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta