Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Rekisteröimisvaikeuksia

Tapsa [05.01.2007 15:38:41]

#

Olen yrittänyt rekisteröityä monta kertaa ties minne. Jokatapauksessa kun tulee vastaan kuva jossa sekavasti esitetään koodi joka pitäisi antaa (tiedän kyllä miksi) kirjaimet ja numerot, niitä ei hyväksytä vaan pitäisi kirjoittaa uudelleen. En ole koskaan onnistunut noiden kuvien kanssa vaikka on aivan helppo saada niistä selvä. Ohkohan koneessa jotain vialla, vai minun päässä?

Olga [05.01.2007 19:08:23]

#

Voitko antaa esimerkkinä jonkun sivuston jonne et pääse rekisteröitymään? Oletettavasti vika on teidän päässänne :)

Quirzo [05.01.2007 19:26:58]

#

Ettei sitten selaimessa ole jotakin säätöjä pielessä.
(En osaa neuvoa, mutta eikös sessioneitakin voi jotenkin ottaa pois päältä tai jotain?)

tkarkkainen [05.01.2007 19:43:06]

#

Sessioneita ei noin vain oteta pois päältä. Evästeet saa toki napsittua pois päältä, mutta siitä huolimatta istuntotunnus voidaan tallentaa vaikka GET-muuttujaan. Riippuu toki web-ohjelman toteutuksesta ja serverin asetuksista.

Todennäköisimmin vika on juuri selainasetuksissa (tarkastapa juuri evästeet), tai sitten vika on sivustossa itsessään.

ezuli [05.01.2007 22:38:37]

#

Usein ne ovat kokoherkkiä, eikä isoja kirjaimia aina erota pienistä.

HellCome [08.01.2007 10:34:25]

#

Samaan ongelmaan olen itsekin törmännyt, mutta se on oma vikani. Sitä kun on niin höppänä, ettei osaa nopeasti kirjoittaa sitä mitä haluaa. Tulee vain junnattua lauserakenteiden ja sanavalintojen kanssa ja hoblaa! Vericodet ovat jo vanhentuneet. Tyhmä minä. Mutta joskus, joissain erityistapauksissa on käynyt niinkin, että siitä kirjainsyheröstä ei vain ole saanut mitään tolkkua. Yritä nyt siinä sitten etsiä mahdollisia numeroita eriväristen pallukoiden seasta, kun ei ole harmainta hajuakaan, että mitä siellä pitäisi lukea.

Pekka Karjalainen [08.01.2007 19:10:14]

#

joskus auttaa, kun tekee uuden yrityksen heti perään. Ainakin ne syötetyt arvot ovat siinä formissa valmiina silloin, joten ei se haittaa kerran vielä yrittää. Se voi joku vericode tosiaan vanhentua, jos käy kuten HellCome kuvailee. Eivät kaikki ole salamasormia. (Minä var sin kaan...eiku delete tuo...)

"Joskus" on omien kokemusten nojalla hyvin harvoin. Hämärästi muistuu joku kerta, kun vasta toisella pääsin jostain sana-arvuutuksesta läpi. Saattoi myös olla, että vain luin eka kerralla väärin sen ensimmäisen. Mutta siitä olen oppinut, että kannattaa yrittää kahdesti peräkkäin ennen kuin antaa periksi.

Niitä sana-arvuutuksia on kritisoitu juuri sen takia, että ne ovat vaikeita joillekin ihan tavallisille ihmisille, joilla ei vain ole tarkka näkö tms. ja toisaalta monista pääsee ovela spämmi-robotti jo läpi. Vaan eipä nuo siitä kritiikistä huolimatta katoa minnekään.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta