Palvelin on personal.fi.
.htaccess on tämmöinen:
Order allow,deny allow from all deny from 83.102.104.217
Ja yhtäkkiä en itse pääse sivulle, vaikka tuo ei ole oma IP:ini. Omani on 62.241.222.187.
Kyllä tuon pitäisi sallia kaikki muut paitsi tuon 83.102.104.217. Oleksä nyt ihan varma että se on siellä juuri noin. Tai oleksä varma että se johtuu .htaccess:sta.
Codeprofile kirjoitti:
Oleksä nyt ihan varma että se on siellä juuri noin.
Olen.
Order allow,deny allow from all deny from 83.102.104.217
Tuon kopsasin äsken sieltä tiedostosta.
Codeprofile kirjoitti:
Tai oleksä varma että se johtuu .htaccess:sta.
Olen. Jos poistan .htaccessin tai vaihdan sen nimeä, latautuu normaalisti, muuten tulee tämmöinen. Sivustoni osoite on http://user.personal.fi/atk/juhkonkotisivu/ tai domain http://www.hulluaivo.tk/.
Toimiiko sulla?
PS: Se päästää mut kyllä tuonne Copyright-frameen ja Menu-frameen ja Otsikko-frameen, mutta ei main-frameen.
Mulla kyllä latautuu kokonaan--kuten tuolla htaccessilla pitääkin.
Outoa. Joku mättää. Hmmm....
Mulla se kyllä latautuu ihan normaalisti.
Niin siis kun minä otin sen eilen illalla pois. Mutta kun otan sen käyttöön, en pääse sivulle. Jos otan sen pois, pääsen taas sinne. Johtuuko se sitten palvelimesta, vai?
No ehkä voin sitten ottaa koko .htaccessin pois.
Tuskinpa se palvelimesta johtuu. Tuleeko näyttöön forbidden, kun yrität mennä itse sivustoon. Jos näyttöön ei tule forbidden vaan joku muu, .htaccess-tiedostossa on jotain muuta vikaa. Jos näyttöön tulee forbidden, niin jotain on ja oudosti.
Muistini mukaan htaccess on kyseiselle palvelimella AuthConfig tilassa joka asettaa joitakin rajoituksia. Htaccess tiedosto ei siis salli ihan kaikkea tietoturvasyistä (htaccess on oiva keino pistää koko palvelimen conf uuteen uskoon).
-W-
Codeprofile kirjoitti:
Tuskinpa se palvelimesta johtuu. Tuleeko näyttöön forbidden, kun yrität mennä itse sivustoon. Jos näyttöön ei tule forbidden vaan joku muu, .htaccess-tiedostossa on jotain muuta vikaa. Jos näyttöön tulee forbidden, niin jotain on ja oudosti.
Näyttöön tulee "Server error!", mutta ei tule, jos otan .htaccessin pois. Johtuukohan se sitten siitä tietoturvasta...
Palvelin tulkitsee varmaankin väärin .htaccess tiedoston. En osaa sanoa muuta.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.