Eli oon tehny tollast ohjelmaa joka kattoo koko näytön pikselit ja sitte piirtää ne.
Katon ja piirrän pikselit winapin GetPixel() ja SetPixel() - funktiolla, mut ne on niin turkasen hitaita ni ne ei oikee käy mun tarkotukseen..
Oisko mitään muuta, nopeampaa keinoa lukee pixeleitä hdc:ltä ja piirtää niitä hdc:lle ku noi Get - ja SetPixelit?
Ja kieli on c++
BitBlt-funktiolla voit kopioida pinnalta toiselle. Katsele myös muita Blt-loppuisia funktiota, niissä on hieman lisää ominaisuuksia.
SetPixelV ja GetPixelV ovat kuulemma ainakin jossain määrin nopeampia (siis kuulemma, enpä WinApia osaa).
Ainahan voi leikkiä DC:n bittikartalla (GetCurrentObject tai jotain) ja laittaa sen vaikka taulukkoon (ja sieltä takaisin DC:lle) joidenkin GetDIBits- ja SetDIBits-funktioiden avustuksella. Taulukossa muokkaaminen on varmasti paljon tehokkaampaa. Tämän tarkemmin en näin tarkemmin tutkimatta osaa kertoa, mutta vakuutan, että toimiva menetelmä noiden funktioiden (tai niiden lähisukulaisten) avulla on olemassa.
Kiitti, yritän kattoo jos saan noilla värkättyä jotain..
Siis.. Miten noita käytetään.. Sain jonkinlaisen käsityksen tosta GetCurrentObjecktista msdn:än - sivuilta mut en älynny noita GetDlBits ja SetDlBits-funktioita. Saisko ehkä jotain esimerkkiä tai neuvoa suomeksi
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.