Eli haluaisin päästä jollekin mahdollisimman halvalle C++ kursille jossa oppisi perus asiat ja olioohjelmointia.Niin että löytyykö sellaista Helsingistä?Löysin googlesta jonkun mutta sen hinta oli joku 1500€ eli ei mikään halpa.Sitten oli joku toinen mutta sekin oli vain ammattilaisille sunnattu.
Koska epäammattimaiseen C++:n käyttöön oppii neljännesosakirjan avulla, niin turhaahan siitä on mitään kurssia päkertää :) Äidinkielen kursseja kyllä löytyy, mm. lukiosta. (viitaten yhdyssanaosaamiseen "olioohjelmointi"-sanan yhteydessä)
Itse kaiken vajaan osaamiseni olen bongannut Päivi Hietasen C++ ja olio-ohjelmointi -kirjasta. C++ Vol 2:sta on ihan kiva lueskella iltaisin, siitä saa monia pienejä vinkkejä softien paranteluun. Bjarnen C++ toimii kohtuullisena referaattikirjana ja monet pikkujutut on tullut opittua #ohjelmointiputka@ircnetistä. Tai no, sanoisinko että kaiken olen oppinut ohjelmoimalla; Tehden ohjelmoinnin mahdolliseksi lukemalla edellä mainittuja lähteitä.
PS: Keskiviikkona ja torstaina voin tarjota helsingissä opetusta kello kahdestatoista neljään ja perjantaina kahdeksasta neljään. Hintakin on vaatimaton; 25 € tunnilta.
PSPS. Ja sovittakoot että viikonloppuisin yhdestä kuuteen, tietenkin viikonloppuhintaan: 50€/tunti.
Tuskin sinä olio-ohjelmointiominaisuuksia vielä tarvitset, jos kerran olet juuri aloittanut. Suositten vahvasti aluksi Ohjelmointiputkan C-opassarjaa. Siitä on sitten helpompi siirtyä C++:aan, jos olio-ohjelmointi kiinnostaa.
...tai suoraan lainata kirjastosta jokin vähän järeämpi C-kirja. Itse lueskelen tällä hetkellä C-käsikirjaa (Mitchell Waite), ja ihan hyvältä on tähän asti vaikuttanut. Esimerkkejä ja harjoituksia on runsaasti, ja kaikki on selitetty vähintäänkin tarpeeksi perusteellisesti ja ymmärrettävästi.
Sikäli kuin asiasta kokemusta on, niin kannattanee ensin opetella tuo C, ja siirtyä siitä sitten niihin olioihin ja C++:aan.
Parhaan C++ -kurssin tosiaankin saat, kun marssit kirjastoon ja lainaat jonkin "Opeta itsellesi C++"-tyylisen kirjan.
Tzaeru kirjoitti:
Koska epäammattimaiseen C++:n käyttöön oppii neljännesosakirjan avulla, niin turhaahan siitä on mitään kurssia päkertää :) Äidinkielen kursseja kyllä löytyy, mm. lukiosta. (viitaten yhdyssanaosaamiseen "olioohjelmointi"-sanan yhteydessä)
Itse kaiken vajaan osaamiseni olen bongannut Päivi Hietasen C++ ja olio-ohjelmointi -kirjasta. C++ Vol 2:sta on ihan kiva lueskella iltaisin, siitä saa monia pienejä vinkkejä softien paranteluun. Bjarnen C++ toimii kohtuullisena referaattikirjana ja monet pikkujutut on tullut opittua #ohjelmointiputka@ircnetistä. Tai no, sanoisinko että kaiken olen oppinut ohjelmoimalla; Tehden ohjelmoinnin mahdolliseksi lukemalla edellä mainittuja lähteitä.PS: Keskiviikkona ja torstaina voin tarjota helsingissä opetusta kello kahdestatoista neljään ja perjantaina kahdeksasta neljään. Hintakin on vaatimaton; 25 € tunnilta.
PSPS. Ja sovittakoot että viikonloppuisin yhdestä kuuteen, tietenkin viikonloppuhintaan: 50€/tunti.
Voisin tulla parille testaus tunnille ehkä jos äiti suostuu maksamaan tai maksu otetaan tililtä.Voisinko tulla parille tunnille niin kuin ihan testaamaan vain.Ilmoita sähköpostiinni: superkasperigmail.com
Et, ja maksu etukäteen kiitos. ^.^
Miksi?
Koska en voi antaa minkäänlaisia takuita oppituntien laadusta.
Tzaerua ei sitten kannata ihan aina ottaa tosissaan/vakavissaan.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.