Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB6: VB6+Tiedoston haku netistä

Tare69 [30.10.2006 14:36:13]

#

Käyttäen saman tyylistä / samoja komentoja kuten esimerkissä https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/23779-vb6-tiedoston-lataaminen-netistä niin osa tiedostoista jää lataantumatta ja osa lataantuu. Serverillä on kyllä tiedostot ja ovat oikean nimisiä mutta heittää booleana falsen onnistumisesta. Kysymys on MBNetin palvelimella olevista omista tiedostoistani. En sitten tiedä missä vika on on kun olen poistanut serveriltä tiedostot ja heittänyt ne takaisin sinne ja XML-tiedosto missä on lista ladattavista tiedostoista on varmasti kunnossa & tiedostojen nimet ovat oikein koska olen listan omalla ohjelmalla tehnyt samasta hakemistosta mistä olen sitten nettiin ne laittanut.

Missä mahtaa olla vika kun tosiaan osa lataantuu mutta ei kaikki?

- Tare

Tare69 [01.11.2006 00:19:33]

#

No niin... Vika löytyi.

Syy oli ohjelmassa millä teen update XML-tiedoston minkä lataan sitten tiettystä osoitteesta aina mutta data on ihan eri serverillä. Poistelin aikaisemmin yhden tilin paikasta missä data oli (oli 2 tiliä) ja yhdistin saadun tilan sitten yhdeksi kokonaiseksi. Kumpienkin tilien nimet olivat lähes samallaiset ja vaikka olinkin tehnyt käsin muutoksen/korjauksen sen jälkeen alkuperäiseen XML-tiedostoon ja myös vanhemman malliseen inf-tiedostoon niin olin sitten jossain vaiheessa käyttänyt datan keräämiseen tekemääni ohjelmaa mikä otti asetuksensa rekisteristä missä osoite oli vanha koska en sitten vaihtanut sitä osoitetta sinne :-) Loistavaa... Muu hakemisto polku oli pysynyt samana.

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<WebUpdate>
 <Version>1.0.0.0</Version>
 <ComponentList>
  <ComponentName>Data_Upd</ComponentName>
  <RealName>Data Update</RealName>  <WebDownload>http://koti.mbnet.fi/OSOITE/X/x2/data/</WebDownload>
  <ComponentVersion>0000000004</ComponentVersion>
  <FileCount>1564</FileCount>
  <Modified>01.11.2006</Modified>
  <Description>New datas for x .</Description>
  <FileExtension>DAT</FileExtension>
  <MD5>x</MD5>
 </ComponentList>
 <rows>
  <row>
   <data>Name1.dat</data>
  </row>
...
 </rows>
</WebUpdate>

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta