Eli onko netissä joku freewebsin tyylinen nettieditori C++:salle?
Eli millainen? "Freewebsin tyylinen" ei sano minulle mitään...
Meinaatko, että netissä olisi jokin sivu, jolle voisi kirjoittaa C++ -koodia, ja sitten se näyttäisi sen tulokset nettisivulla? :p
No kirjoitapa vaikka tähän viestilaatikkoon, varsin hyvin se toimii.
Mitä järkeä olisi olla koodin kirjoittamista varten jokin JavaScript-väkerrys? Kannattaa ihan oikeita ohjelmia käyttää, JS-systeemit eivät kuitenkaan pääse niiden tasolle.
kossupullo taitanee tarkottaa ns. ohjelmaeditoria, millä voisi tehdä ohjelman vaikkapa jollain 'Drag and Drop' tyylillä. Ja siitä ohjelma sitten säätäisi koodin, jonka voisi kääntää. Tuollaista en koskaan ole nähny, mutta voihan olla että joku jossain on sen tapaisen tehny...
Ei sellaisesta voi saada mitään irti :P omg zomg lol! Mikään ohjelma ei voi tietää mitä joku ajattelee koodista; ohjelmoinnin idea on tehdä ohjelma pienistä paloista. Miksi siis käyttää isompia paloja? Omat ohjelmat koodataan itse, muuten se ei ole täysin sun oma. Tästä on kai puhuttu ennenkin, vahvistetaanpa nyt vielä (Ei välttämättä tällä foorumilla, voi olla jossain muualla tai sitten kaveriporukassa joku heittänyt)
Ehkäpä hän tarkottaa jotain resurssieditoria jolla voi väsätä dialogeja ja muita boxeja. Microsoftin kääntäjien mukana taitaa tulla semmonen, mutta jos ilmaista haluat niin tämän olen todennut ihan toimivaksi: http://www.radasm.com/projects/ResEd.zip
Ja tämä siis jos ohjelmoit windowsille
Kylläpäs tulee monipuolisia yrityksiä selventää kysymystä. :-)
Eli haluan paikan jossa voisin tehdä ohjelman nettiin ja ladata sen vaikka tietokoneelle sitten ettei tarvitsisi ostaa eikä maksaa mitään.
Mikset voi ihan oikeaa kääntäjää ja IDEä ladata? Eipä tarvitse Dev-C++:sta mitään maksaa.
Borland C++ builder kyllä generoi ison osan koodista kun laittaa palikoita formiin :)
siis mitä tässä nyt loppupeleissä haettiin? Koodieditoria vai GUI:n värkkäystä?
Ehkä hän tarkoitti jotain tämän tapaista:
http://www.delorie.com/djgpp/compile/
hehe kiva vehje, jos tarvii jotain koodata ja ei oo esim omalla koneella.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.