Ylläpidän nettisivua, joka tarjoaa käyttäjilleen ilmaiseksi palveluitansa, johon joku toinen konglomeraatti saattaisi hyvinkin pistää hintalapun mukaan.
Valitettavasti en minä sitä kuitenkaan rahatta pyöritä, joten joudun turvautumaan mainontaan. Itsekin inhoan räikeitä flash-mainoksia, joten mainonta on omasta puolestani erittäin hienoinen, miltei huomaamaton. Kovin monella vain on mainostenesto-ohjelmistoja käytössään, ja heiltä jää (elin-)tärkeät mainokset näkymättä.
Tämä ei välttämättä ole hyvä juttu käyttäjällekään, koska minulle tulee silloin vähemmän tuloja, ja saatan joutua sulkemaan sivustoni; on minulla muitakin paikkoja, joihin vähäisiä rahojani pistää.
Näin ollen, tiedän että on mahdollista, mutta kysynkin, että miten olisi mahdollista toteuttaa jokin näppärä koodi, joka tunnistaisi mahdollisen mainostenestosoftan / mikäli mainokset puuttuvat jostain muusta syystä kuin ulkoisen mainospalvelimen kaatumisesta, ja jos sellaista löytyy, panttaisi sivustoa kunnes käyttäjä ottaa mainoksienesto-ohjelmat pois päältä / whitelistaa sivuston tms.? Koodin pitäisi olla TradeDoubler -yhteensopiva.
Kiitos paljon!
Olet nyt menossa kohti noidan kehää. Kehität jonkin systeemin millä saat väkisten tungettua ihmisten näytölle mainoksia. Osa ihmisistä pissaantuu, haistattaa koko sivulle "sen" ja loput kehittävät systeemin jolla taas kiertää sinun kiertosi.
Kysymys on, pidätkö sivua sen takia että haluat tarjota sieltä jotain ihmisille ilmaiseksi vaiko sen takia että saat rahaa? Arvostan toki ajatusta jossa halutaan ilmaiseksi tarjota ihmisille tuotteita/tietoa ja ymmärrän itsekin parin sivuston ylläpitäjänä että domain aj palvelin vaativat rahaa vuositasolla kuitenkin jo jonkin verran.
Itse kuitenkin lähdin ajatuksesta että omasta pussista se on pois ja tuskin ikinä saan voittoa tai edes merkittävää apua mistään mainoksista joten en ole ottanut enkä tule ottamaan mitään mainoksia sivuilleni.
Voisi myös auttaa jos kertoisit osoitetta niin porukka täällä varmaankin kertoisi kikkoja joilla ei välttämättä tarvisi kenenkään kierrellä mitään koska mainokset istuisivat mukavasti itse sivuun.
Tosi asia kuitenkin on, että ellei sivusto tarjoa jotain todella merkillistä ja erikoisen hienoa, mainosten väkipakolla tuputtaminen vain ja ainoastaan saa ihmiset lopullisesti karttamaan sivuja.
Tarjoan ihmisille palveluita ilmaiseksi, mutta maksan kuitenkin palveluntarjoajalle domainista ja hostingista. Eipä tuo vuosimaksu paljon ole (n. 60 €) mutta kyllä minulla tuolle rahalle olisi parempaakin käyttöä. Mainokset ovat siis sitä varten, että palvelu ikään kuin maksaisi itsensä takaisin; että se olisi ilmainen myös minulle. Ylimääräiset rahat voin vaikka laittaa Punaisen Ristin tilille, se on minulle ihan se ja sama.
Mainokset istuvat sivuun hyvin (sivun leiska on alunperin suunniteltu siten, että siihen ennemmin tai myöhemmin tulisi mainoksia, eli se toimii molemmin puolin - ilman mainoksia ja niiden kanssa). Mutta mikäli jollakin käyttäjällä on mainostenesto-ohjelma, jossa on yleisimpiä mainospalveluita runsain jokerimerkkein koristeltuina (http*//*tradedoubler*), ei käyttäjä varmaan ikinä edes tiedä, että sivuilla edes mainoksia on, jollei lue jotakin uutisartikkelia.
En mielestäni ole tuputtamassa ihmisille mitään. Palvelu on ilmainen heille, mutta sen ylläpito ei ole minulle. Omasta mielestäni on taas väärin, että kun tuhlaan aikaani ja rahaani palveluni ylläpitoon, ihmiset ottavat mieluummin palvelut mutta estävät mainokset, joita ilman palvelua ei olisi.
Se on vähän sama kuin ne mainoslippuset esim. tietokonepelien kansien sisällä. Ketäpä ne siellä haittaa, mutta ilman niitä et välttämättä tietäisi lippusen mainostamasta pelistä, julkaisija ei välttämättä myisi niin paljon kopioita siitä mitä mainostetaan, ja näin ollen ei pystyisi esim. ylläpitämään pelin vaatimia moninpelipalvelimia. Kaikki maksaa nykyään.
En minä sitä että mainokset mikään ehdottoman paha olisi ja etteikö niitä saisi olla jos ne tyylillä on istutettu sivustolle.
Onhan tuo 60e rahaa. Minullakin olisi mokomalle parempaa käyttöä (tai sitten ei) ja jos parilla mainoksella saa kulut katettua niin mikäs sen parempaa, paitsi ilmainen ylläpito ja domain.
Tuskin kovin pätevää systeemiä tuohon ongelmaasi on. Mistä se sivusto voisi tietää blokkaako omalla koneellani joku softa tai selain jonkin mainoksen. Vai voiko se? :D
Uskoisin kuitenkin että hillitysti mainoksia kivasti sivustoon upotettuna on paras tapa saada niitä mainoshilloja. Ne jotka sitten väen väkisten haluavat estää niiden mainosten näkymisen eivät takuuvarmana niitä klikkailekaan vaikka kuinka niitä ruudulle pakottaisit. Kuitenkin 90% kävijöistäsi ne mainokset näkee normaalisti.
Yleensä mainosten esto on kai toteutettu niin, että käyttäjän selaimessa on laajennus, joka tunnistaa mainoksen ja poistaa sen HTML-koodista ja jättää kuvan lataamatta. Tällaisen eston kiertäminen on sivun pitäjälle mahdotonta, sillä selain voi näyttää sivun latauksen jälkeen haluamallaan tavalla.
Ymmärrän kyllä ärtymyksesi, mutta ymmärrän myös mainoksiin kyllästyneitä käyttäjiä. Enpä sitten tiedä, kuinka suuri osa käyttäjistä todella estää mainokset. Asian tutkiminen on vaikeaa.
Voihan toki tehdä kuten suomipelit.comissa, jos estää mainokset, niin alla on kuva, jossa lukee: "Mainokset tähän, kiitos!" :)
Toisaalta, voit ihan hyvin tehdä uutisen siitä että palvelu saattaa loppua, koska ylläpito maksaa niin paljon, lisäksi voit myös lahjoitus-linkit sivustolle (ellei ole) mm. PayPal tarjoaa "banneriaan" ja sen kautta voi lahjoittaa käyttäjän itsemäärittemän hinnan sinun tilille.
Menee vähän ohi aiheen, mutta pitää kertoa oma mielipiteeni mainoksista:
En vastusta mainoksia. Saatan joskus jopa klikkailla kiinnostavia sellaisia. Mainokset ovat paha asia vain silloin kun ne hidastavat sivuston toimintaa liikaa. (Sivunlatauksen jälkeen alkaa kamala tuulettimen ulina, joka loppuu vasta kun saa välilehden kiinni) Muuten ne ovat ihan hyväksyttäviä. Etenkin jos palvelua tarjotaan muutenkin ilmaiseksi.
Minä en ymmärrä weppisivun tekijöiden kiinnostusta päästä käpistelemään minun omaa konettani. Ajan mittaan foorumeilla (siis muitakin kuin putka mukana) on mm. kyselty, miten käyttäjän selaimeen voidaan pakottaa javascript päälle, tai miten voitaisiin tietää käyttäjän koneelta palvelimelle upatun tiedoston polku käyttäjän omalla koneella. Tämä kysymys on juuri samaa kategoriaa.
Tässä nimenomaisessa kysymyksessä ei auta kuin yksi asia, ja se on asennemuutos. Jos saat mainoksista rahaa klikkausten perusteella, voit miettiä, kuinka todennäköisesti ihminen klikkaa mainosta, jos hän on niin tympiintynyt niihin, että on jopa nähnyt ylimääräistä vaivaa estääkseen niiden näkymisen. Jos rahaa taas tulee näyttökertojen perusteella, eikö näyttökerraksi lasketa jo se, että palvelin lähettää mainoksen selaimelle? Tällöinhän ei ole mitään väliä, näkeekö surffaaja mainosta vai ei.
Samaa mieltä, että jos käyttäjä ei halutessaan saa mainoksia piiloon, voi sivuilla käyminen alkaa vähentyä.
Mikään blokkeri ei taida estää kontekstissa olevia tekstilinkkejä. Yleensäkin ihmiset klikkailevat mieluummin kontekstin tarkentavia linkkejä kuin räikeitä puolen sivun kokoisia kuvabannereita, jotka ainakin minun puolestani voisi heittää hevon hel***tiin. Esimerkkinä: http://www.aisengaad.com/downloads/suomi24.jpg (189 kb) Itsekin voisin esim. kirja-arvostelua lukiessani klikata (tietämättäni) TradeDoublerin tekstilinkkiä kirjoja myyvälle sivustolle.
Harvoin onneksi tuollaisia Suomi24:n kaltaisia kauheuksia näkee kun FF:llä surffailee, mutta oli kerran pakko testata nettiä "IE-selaajan silmin" - eikä se todellakaan kauniilta näyttänyt.
@janne-t
Kerrassaan ihana kuva :D Vieläkö kun tuohon päälle alkaisi jokin musiikki tms. soimaan niin saattaisi käydä ikkunalle ja koneelle huonosti.
Yhdyn ylläoleviin teksteihin. Jos mainoksia estetään niin niitä tuskin klikkaillaankaan ja jos maksu näyttökerroista niin rahaa tulee jokatapauksessa.
Mutta jos välttämättä haluaisi kiertää moisen blokkeri ohjelman ja saada kuvamainoksia sivuille näkyviin niin ei se välttämättä mahdotonta ole. Ongelmaa tulisi lähestyä miettimällä että miten blokkeri estää mainokset.
Jos blokkeri estää jokaisen kuvan joka toimii linkkinä niin silloinhan monet sivut joissa esim. navin nappulat on toteutettu kuvilla ei toimisi joten tuskin ne näin estävät.
Eivätkä kuitenkaan kaikkia kuvia estä näkymästä joten en keksi paljoa muita keinoja kuin että blokkeri katsoo johtaako kuvan linkki ko. palvelimen ulkopuolelle tai tutkii tietokannastaan onko linkki mahdollisesti johonkin tiettyyn palvelimeen.
Tämän kierto saattaisi onnistua siten että sivut toteuttaa php:lla tmv. joissa mainoskuvissa linkki toiselle php-sivulle joka sitten ohjaisi halutulle sivulle.
Tosin minulla ei ole juurikaan tradedoublerista tai vastaavista eikä blokkerisoftista joten pahoittelen jos höpötän mitä sattuu.
Kyllähän tuo mahdollista varmaan olisi. Muutetaan mainoksen linkki, ja tarkistetaan että selain myös lataa sen kuvan. Jos ei lataa, valitetaan käyttäjälle. Tosin, suhteellisen pienellä vaivalla pystyisi blockeria muuttamaan niin, että se lataa tiedoston vaikkei näytäkään sitä.
Tekstilinkkejä on vaikeampi blokata, ja lisäksi ne ovat käyttäjälle mukavampia niin ettei niitä välttämättä kukaan edes tahdo estää.
Olenpas törmännyt sellaiseen sivuun, jossa mainokset sai piiloon klikkaamalla "Remove Ads" linkkiä. Hyvä idea, mutta homma ei toiminut. Homman tulisi toimia niin, että aloitus.html sisältäisi saman informaation kuin aloitus_vapaa.html sisältää, mutta mainosten kera. Toki tällöin joutuu päivittämään "kaksia sivuja", mutta käyttäjän kannalta kyseessä on toimivampi sivusto.
Kuten olen ennenkin sanonut, niin köyhän ei kannata pitää nettisivuja.
Mitä jos vain liitetään sivuston sisältöön näitä avainsanoja, jolloin mainosten estäjät estävät myös sivuston käyttöä.
Tämän pitäisi käytännössä toimia. Tosin sivuvaikutuksena lienee astetta suurempi potutus osalla käyttäjistä. Kun pitää erikseen ränklätä näitä esto-ohjelmia pois päältä.
FrozenFire kirjoitti:
Tämän pitäisi käytännössä toimia. Tosin sivuvaikutuksena lienee astetta suurempi potutus osalla käyttäjistä. Kun pitää erikseen ränklätä näitä esto-ohjelmia pois päältä.
Monikohan osaisi edes yhdistää toimimattomuuden mainoksenesto-ohjelmaan... Ja loput varmaan ajattelisivat että "pitäköön tunkkinsa" ja lähtisivät muualle. Voisi hyvinkin olla että itsekin kuuluisin viimeiseen ryhmään.
Tässä on tosin se, että harvemmin itsekään nettiä surffaillessa tulee mietityksi, miksi niitä mainoksia siellä on. Eihän ne siellä ole huvin vuoksi, vaan siksi, että tässä kapitalistisessa maailmassamme kaikkea pyörittää raha. Ei varmaan olekaan kivaa koettaa täpätä kaiken maailman popuppeja (no huh huh) ym. flash- ja javascript-härpäkkeitä pois tai koettaa estää kaikkia mahdollisia mainoksia, eikä myöskään ränklätä niitä softia pois. Mutta ei minullakaan ole kivaa kun 60 euron lasku putkahtaa postiluukusta sisään ja 2 ihmistä on klikannut mainoksiani viimeisen kuukauden aikana = 0,06 euroa. Jään siis 100 000% miinukselle.
Pidin aiemmin "viihdeportaalia", jossa oli periaatteessa ne samat, netissä pyörivät flash-animaatiot, kuvat ja videot kuin joka kolmannella sivustolla netissä. Siitä ei ikinä tullut mitään jätti-menestystä, mutta puolessa vuodessa se generoi 24 euroa. Eli kyllä näitä mainoksia joku myös klikkailee, vaikka mainostenesto-ohjelmistot yleistyvätkin.
Omien mainosteni on tarkoitus kattaa menot, ei enempää eikä vähempää. En halua ahdistella käyttäjiä laittamalla jotain vilkkuvia epilepsiagiffejä.
SysRq868 kirjoitti:
Mutta ei minullakaan ole kivaa kun 60 euron lasku putkahtaa postiluukusta sisään ja 2 ihmistä on klikannut mainoksiani viimeisen kuukauden aikana = 0,06 euroa. Jään siis 100 000% miinukselle.
eh, ei tarvitse kuitenkaan liioitella.
SysRq868 kirjoitti:
Omien mainosteni on tarkoitus kattaa menot, ei enempää eikä vähempää. En halua ahdistella käyttäjiä laittamalla jotain vilkkuvia epilepsiagiffejä.
Ehkä tässä vaiheessa jo huomaisit, ettei miljonääriksi (eikä edes 60e/kk) tulla aivan sormia näpsäyttämällä. Eli kukaan ei koskaan tule antamaan sinulle 60e/kk vain huvikseen.
Itse olen huomannut että mainostulot on suoraan verrannollisia kävijöiden määrään, vaikka osalla onkin käytössään estotyökaluja. Eli yritä luoda jotain, mikä houkuttelee kävijöitä sivuilleen. Muutenkin "ei kaupalliset" sivut harvemmin tuottaa kovinkaan paljoa pelkillä mainosbannereilla.
Ehkä sinun kannattaisi kehitellä palveluita, joita maksamalla saisit joka kuukausi kasaan tuon 60e (premium palveluita, oikeita tuotteita yms.).
...ja aina voi mennä "oikeisiin töihin".
my two cents
Kiinnostaisi kovasti tietää mistä SysRq868 oikeastaan voit olla varma että mainostulosi johtuvat nimenomaan blokkereista?
Pienet mainostulot eivät siitä juuri mitään kerro. Se että keltaisenpörssin mainos pyörii ruudulla ei tänä päivänä valitettavasti juuri rahaa tuota.
Ne jotka käyttävät kelt.pörssiä, heillä on bookmarkki sinne tuossa selaimessa pikalinkkinä. Pitää ajatella mitä siellä mainostat. Jos tuotat dokumentteja ohjelmoinnista, lienee keltainen pörssi tai autotalli.com jokseenkin huonoja valintoja.
On lukemattomia sivustoja joissa käy tuhansia, jopa kymmeniätuhansia kävijöitä kuukausittain, mutta bannereista tms. saatavat tulot ovat juuri luokkaa joitain senttejä.
Ymmärrän kyllä että on varsin kiva, jos saisi palveluntuottamisesta maksamansa rahat takaisin. Mutta kun otetaan huomioon mitä kaikkea ja kuinka monesta paikasta niitä palveluita jo saa, niin pitää olla jo todella poikkeava tai muuten erityisen toimiva konsepti että se sivusto todellakin tuottaisi, edes itsensä takaisin.
Itse uskon että se osa ihmisistä joka todellakin tehokkaasti suodattaa kaiken mainonnan sivustoilta pois on häviävän pieni. Pop up blokkerit on jo arkipäivää, mutta vähääkään valaistunut sivuston pitäjä ei moisia edes yritä tarjota.
Kyllä vielä päivittäin joutuu innokkaille toteamaan että vähissä on mahdollisuudet saada oma sivusto tuottamaan. Parempi on lähteä siitä ajatuksesta että kaikki on omasta pussista pois eikä tod.näk. mitään saa takaisin paitsi ylläpidon suoman harrastamisen ilon.
Mutta tosiaan. Jos keksit tavan saada mainokset väkisin näkyviin ihmisten selaimissa, tod.näk. kävijämääräsi tulevat putoamaan. Jo pelkästä vit***ntumisesta osa jättää tulematta ellei kyse siis ole jostain todella merkittävästä palvelusta. Vitsi sivustoja ja vauva foorumeja on jo netti pullollaan.
Toinen vaihtoehto on ettet pakota niitä mainoksia näkyviin, hyväksyt tosiasian ettei niitä merkittävissä määrin tulla edes painelemaan ja mietit vaihtoehtoisia ratkaisuja sivuston rahoittamiseksi.
Myös yhteistyö konseptit voisivat auttaa. Voisitko jakaa sivustosi jonkun muun kanssa? Kulut vähenesivät/henkilö mutta samalla sisältöä voisi tulla merkittävästi lisää ja sitä kautta käijöitä ja niitä vähäisiä mainosmarkkoja?
Mutta kuten sanottu. Et ole kertonut osoitetta tai edes tarkemmin mitä tuo tuottamasi palvelu on niin paha sitä on mennä tarkemmin ideoita kertomaan.
lurah kirjoitti:
Myös yhteistyö konseptit voisivat auttaa. Voisitko jakaa sivustosi jonkun muun kanssa? Kulut vähenesivät/henkilö mutta samalla sisältöä voisi tulla merkittävästi lisää ja sitä kautta käijöitä ja niitä vähäisiä mainosmarkkoja?
Hyväksi havaittu systeemi. Meillä on pienessä porukassa oma dedikoitu serveri. Aina tarjolla juuri ne ohjelmistot / versiot mitä itse haluaa ja homman rahoitus tapahtuu 120-prosenttisesti hostaamillamme sivuilla. Tosin tämä toimii aika pitkälti harrastepohjalla. Ylläpito on tosiaan omasta takaa ja jos siihen kuluneita tunteja alkaisi laskea, niin aika tappiollista toimintaa tuo olisi, mutta säätäminenhän on vaan kivaa... :)
Eli siis pointti oli, että voi sen webbihotellin ottaa vaikka puoliksi kaverin kanssa. Ja jos on tarpeeksi kavereita, niin dedikoitu "oma" serverikään ei enää paljon maksa.
Omasta mielestäni tekstimainokset on kans parempia ku mitkään raskaat vilkkuvat flashit (jotka saa pois jo ilman mitään blokkeria - senkus vaan ottaa plugarin pois päältä)
Mieluummin klikkailen siistejä googleadseja.
Cornix - Useat blokkerit blokkaavat GoogleAdsit - mm. omani.
Itse pitäisin parhaina mainoksina (joita tulisi joskus katsottuakin) sellaisia siistejä (teksti)mainoksia, joissa mieluiten olisi osoitteena se sivu, ei jotain tyyliin: http://mainostaja.org/mainos.php?897q34987
Tuollaiset osoitteet eivät aina herätä luottamusta.
Niin, spesifikoitujen mainosten valinta sivustoille toisi edes jonkinlaisen realistisen mahdollisuuden siihen, että todella klikkaisin jotain mainosta ihan tarkoituksellakin. Otetaan jälleen muutama puulaaki esimerkki:
- Sivusto A, jolla on myös kuvia, pläräyttää eteeni keskisuuren, mutta laadukkaalta vaikuttavan kuvan joka suorastaan kutsuu katsomaan hi-res kuvan... kunnes huomaan ajautuneeni Ahmed Ahneen puolalais-albanialaiselle Superhax0r_v1agra_p3nis€nlargement_frees0ftwarez_pr0n_toolz - sivustolle.
tulos: en vieraile sivusto A:lla toiste
- Sivusto B, jonka sisältö keskittyy ohjelmointiin, pläjäyttää ihasteltavakseni Rukan laskettelukeskuksen huippu-edullisen-mega-super-tarjouksen VAIN 599 € / la-su yölle keskisuurena mainoksena.
tulos: harmittelen typerää mainosta, mutta mahdollisesti käyn sivusto B:llä vielä tulevaisuudessakin
- Sivusto C, joka kertoo käytännön kemiasta, ehdottaa huomaamattomassa pikkumainoksessa minua poikkeamaan sponsorisivulla joka tarjoaa juuri kyseiseen aiheeseen liittyviä tuotteita - LÄHELLÄ MINUA [tyyliin Biolanin Kanankakkipakki 4,60 / kg Limingantullin Prismasta].
tulos: suurella todennäköisyydellä tarkastan myös sponsorin sivuston, mikäli vain satun tarvitsemaan kyseistä luonnontuotetta, mutta koska se kuuluu harrastukseni pariin ja on lähellä minua..
SysRq868 kirjoitti:
Näin ollen, tiedän että on mahdollista, mutta kysynkin, että miten olisi mahdollista toteuttaa jokin näppärä koodi, joka tunnistaisi mahdollisen mainostenestosoftan / mikäli mainokset puuttuvat jostain muusta syystä kuin ulkoisen mainospalvelimen kaatumisesta, ja jos sellaista löytyy, panttaisi sivustoa kunnes käyttäjä ottaa mainoksienesto-ohjelmat pois päältä / whitelistaa sivuston tms.? Koodin pitäisi olla TradeDoubler -yhteensopiva.
Tee oma nettiselaimesi jolla mainoksia ei voi piilottaa, estä muiden selainten käyttö sivullasi ja anna näiden käyttäjille oman selaimesi latauslinkki. Oma selaimesi voisi myös muistuttaa käyttäjiä mainosten klikkaamisesta.
Tämän pitäisi olla toimiva ja käyttäjäystävällinen tapa >:)
tulipa ohimennen kurkattua tata aihetta ja ainakii ittella osu mielee etta mainosten esto-ohjelmat eivat varmaankaan tunnista flash mainosta. Jos yhtaan hallitset flashia niin kyseinen kikka on helposti tehtavissa dynaamiseksikin.
Minulle on ihan sama, onko siellä sivustolla mainoksia. Kunhan ei ole mitään popup tai flash roskaa, joka vie 99% koneen tehoista.
Nesci kirjoitti:
mainosten esto-ohjelmat eivat varmaankaan tunnista flash mainosta
Flash-mainokset on parhaita mainoksia, niitä kun ei tarvitse erikseen blokata :)
ZcMander kirjoitti:
Toisaalta, voit ihan hyvin tehdä uutisen siitä että palvelu saattaa loppua, koska ylläpito maksaa niin paljon, lisäksi voit myös lahjoitus-linkit sivustolle (ellei ole) mm. PayPal tarjoaa "banneriaan" ja sen kautta voi lahjoittaa käyttäjän itsemäärittemän hinnan sinun tilille.
Lahjoituslinkkiä ei kannata laittaa, täyttää meinaan suomessa laittoman rahankeräyksen tunnusmerkit. Rahankeräykset kun suomessa vaativat aina luvan lääninhallitukselta.
Itse lähtisin sille linjalle että maksaneille tarjotaan parempia palveluita. ;) Jolloin kyse ei enään olekkaan rahankeräyksestä, vaan tuotteen myynnistä.
Ja tälloin eikun veroilmoitusta täyttelemähän :).
Kysy nyt samantien, miten tehdään haittaohjelmia...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.