Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: \n ei vaihdu <br>:ksi

Kentti [22.10.2006 13:00:44]

#

https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/13474-lomake-css Tuossa aiheessa huomasin, että rivit ovat ylipitkiä. Eli ei vaihdu newline HTML-rivinvaihdoksi.

Blaze [22.10.2006 13:42:54]

#

Niinkun missä kohassa? Minä ainakaan en huomaa kolmella koetetulla selaimella mitään vikaa.

Kentti [22.10.2006 14:32:12]

#

Tässä ruutukaappaus:
http://img.photobucket.com/albums/v690/Erguli/ihanmuualapoista/ruutukaappaus.jpg
(Ei kannata välittää, vaikka kuvassa ei värit ole kohdallaan, 16 bittinen tilan säästämiseksi ja nettiin latausajan nopeuttamiseksi)

Selain: Internet Explorer

PS: Ei tässä näytön koosta ole kiinni, jotain 18-20" ja muut sivut näkyy aivan normaalisti.

hunajavohveli [22.10.2006 14:52:21]

#

Tuo kuva ei sitten tiedostopäätteestä huolimatta ole mikään JPG vaan 2.4 Megatavun BMP, ja lataa kyllä melkoisen hitaasti. Sitä en kyllä ihmettele, jos IE näyttää sivun väärin, se kun ei oikein pysy ajan tasalla näiden standardien kanssa.

Tumpelo [22.10.2006 15:12:30]

#

hunajavohveli kirjoitti:

Tuo kuva ei sitten tiedostopäätteestä huolimatta ole mikään JPG vaan 2.4 Megatavun BMP

Huh huh, minä ajattelinkin että mikä maksaa jpg tiedoston lataamisessa noin paljon. Mutta että siellä lymyilikin BMP piilossa JPG:n selän takana. Hyi, fy ja yack.

Kentti [22.10.2006 15:20:48]

#

BMPhän se, muutti vaan tuo photobucketti sen osoitteen jpg:ksi

jpa [22.10.2006 17:37:35]

#

Kentti kirjoitti:

(Ei kannata välittää, vaikka kuvassa ei värit ole kohdallaan, 16 bittinen tilan säästämiseksi ja nettiin latausajan nopeuttamiseksi)

Taitaa olla 16-värinen (4-bittinen). Ja tosiaan tilaa säästyisi paljon enemmän jos vaan tallentaisit sen mihin tahansa pakkaavaan muotoon, esim. png, gif tai jpg.

Ja itse asiaan: selaimilla lienee erilaisia käsityksiä rivityksestä <code>-tagin kanssa. Yleensä postaajan kannattaisi itse katkoa rivinsä sopivasti.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta