Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Viestejä kadonnut

Antti Laaksonen [12.10.2006 09:03:42]

#

Eilen illalla Ohjelmointiputkan keskustelussa tapahtui kummia: viestejä tuli, viestejä meni ja eri käyttäjät näkivät eri viestejä. Syy tähän oli ilmeisesti palveluntarjoajan sisäinen palvelimen vaihto. Osa käyttäjistä joutui vanhalle palvelimelle, osa taas uudelle, mikä aiheutti sekaannuksia.

Jonkin verran viestejä eiliseltä on nyt kadonnut, ja helpoin ratkaisu on lähettää nämä viestit uudestaan. Kysymys on onneksi korkeintaan muutamasta kymmenestä viestistä, ja mitään korvaamatonta ei ole minun tietääkseni kadonnut. Kaiken pitäisi olla nyt kunnossa, eli jos viestin lähettää, sen voi toivoa jäävän myös palvelimelle pysyvästi.

Olen pahoillani näistä häiriöistä!

tgunner [13.10.2006 15:32:47]

#

No niin! :)
Ihmettelinkin, että mitä minun viesteilleni oli käynyt! Aloin epäilemään moderaattoreiden mieltä kun tuolla tavalla sortavat minun epäasiattomia viestejäni. :)

LaNu [13.10.2006 18:08:18]

#

TGunner kirjoitti:

No niin! :)
Ihmettelinkin, että mitä minun viesteilleni oli käynyt! Aloin epäilemään moderaattoreiden mieltä kun tuolla tavalla sortavat minun epäasiattomia viestejäni. :)

Ihan samat ajatukset tulivat itsellenikin mieleen, että ompas moderointi mennyt tiukaksi, kun en oikein edes keksinyt, mitä niissä viesteissä oikein olisi ollut sopimatonta. :D

Pari viestiä hukkui bittiavaruuteen, mutta eipä niissä mitään maailmaa mullistavaa ollut. Parempia ohjeita kysyjät varmasti saivat ilman minun harhaan johtavia ja ajatuksia sotkevia apujanikin :)

Antti Laaksonen [13.10.2006 18:19:49]

#

Jos viesti katoaa ilman syytä, kannattaa asiasta aina ilmoittaa minulle, koska silloin jokin saattaa olla pahasti pielessä, niin kuin nyt oli.

LaNu [13.10.2006 18:29:36]

#

Olin justiinsa selvittämässä, että onko tuo tiedossa oleva vika, vai pitääkö alkaa kysellä. Täältähän se tieto löytyi, että tiedossa on ja korjattunkin jo. :)

Cornix [14.10.2006 18:36:10]

#

Ai. Mietinki, että muistaakseni vastasin yhteen ketjuun. Vaan eipä sitä mitään korvaamatonta menny :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta