Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Apusävytys

Sivun loppuun

Merri [10.10.2006 19:15:42]

#

Voisiko keskustelulistauksen joka toisesta rivistä tehdä haalean harmaan kuten aluelistauksesta tai erottaa ne viivoin? Nyt silmä eksyy liian helposti väärälle riville.

Quirzo [10.10.2006 21:39:15]

#

Hyvä idea.
Kannatan

Antti Laaksonen [10.10.2006 21:49:55]

#

Nyt aluesivut on väritetty samoin kuin keskustelun etusivu, ja tämä on tosiaan selkeämpää.

Grey [10.10.2006 22:10:42]

#

Antti Laaksonen kirjoitti:

Nyt aluesivut on väritetty samoin kuin keskustelun etusivu, ja tämä on tosiaan selkeämpää.

Mutta jos kuitenkin vielä lisäisi säädön, että tuon erotuksen saa poiskin tuolta keskustelulistauksesta. Sotkeutuu aihevalinta ja keskusteluvalinta ainakin tällä suunnalla nyt toisiinsa, silmien harittamisesta puhumattakaan..

-Grey-

Antti Laaksonen [10.10.2006 22:20:36]

#

Aihelistan tunnistaa siitä, että se on pitempi. Teknisistä syistä listan väritystä ei voi muuttaa kävijän mukaan.

mikeful [10.10.2006 22:45:43]

#

Jees. Hyvä parannaus.

Tumpelo [11.10.2006 11:40:36]

#

Täh, minne on tullut apusävytys? En huomaa eroa missään. -__-

kayttaja-2791 [11.10.2006 15:20:22]

#

Nuo nimet voisi keskittää pystysuunnassa keskelle tuota sävytystä. Helpottaisi mielestäni vielä hahmottamista.

Tumpelo:
Esim täällä https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/alue.php?tunnus=1

ZcMander [11.10.2006 18:16:17]

#

Miksei muutes ole apusävytystä koodivinkkien listoissa? Itse kannatan tätä, koko sivustolla tuo apusävytys voisi olla hieman haaleampi.

Blaze [11.10.2006 19:36:29]

#

ZcMander kirjoitti:

Miksei muutes ole apusävytystä koodivinkkien listoissa?

Koska Antti ei oo huomannu laittaa sitä sinne :)

ZcMander kirjoitti:

koko sivustolla tuo apusävytys voisi olla hieman haaleampi.

Littunäytöllä tämä nykyinen ainakin on oikein hyvä.

Merri [11.10.2006 19:52:19]

#

Joo, ei haaleammaksi kiitos, muuten menee kannettavan näytöllä silmiä särkeväksi yhdistelmäksi.

Tumpelo [11.10.2006 20:17:08]

#

Niin onkos ideoita miksei tuo sävytys näy minulla? Ei minusta pitäisi selaimen asetuksissa olla mitään Ohjelmointiputkan sävytystä kieltävää kohtaa. Kun sivut kuitenkin muuten näkyvät aivan oikein.

moptim [11.10.2006 20:46:05]

#

Linux rasisti ehkä, Firefoxini näyttää sen kyllä

Olga [11.10.2006 21:07:04]

#

Tumpelo kirjoitti:

Niin onkos ideoita miksei tuo sävytys näy minulla? Ei minusta pitäisi selaimen asetuksissa olla mitään Ohjelmointiputkan sävytystä kieltävää kohtaa. Kun sivut kuitenkin muuten näkyvät aivan oikein.

Täältä näköjään on kadonnut viestejä, enkä muista olitko se sinä joka laittoi sen screenshotin. Siinä kyllä näkyi tuo sävytys.

ajv [11.10.2006 21:08:40]

#

Joo, multa on kokonainen threadi hukassa + jonkun verran satunnaisia viestejä... :)

Tumpelo [11.10.2006 21:44:08]

#

Olga kirjoitti:

Tumpelo kirjoitti:

Täältä näköjään on kadonnut viestejä, enkä muista olitko se sinä joka laittoi sen screenshotin. Siinä kyllä näkyi tuo sävytys.

Täh, näkyi vai? Minä en nähnyt edes siinä screenshotissa niitä sävytyksiä... Eli nyt kusee näyttö, näyttis tai jokin. :S

EDIT: Näytön asetusten muuttelu ei auttanut, ne harmaat palkit ovat totaalisesti kadoksissa. Mikähän ne oikein imaisee, näyttis?

Lahha [11.10.2006 21:52:16]

#

Minäkään en huomaa mitään eroa vanhaan.

JTJ [12.10.2006 00:06:53]

#

Tumpelo kirjoitti:

Täh, minne on tullut apusävytys? En huomaa eroa missään. -__-

Vertaapa tätä tähän.

Näkyykö nyt eroavaisuutta?

Lahha [12.10.2006 00:32:18]

#

Mulla ei ero näy mitenkään, mut otin screensghotit noista ja sit paintilla täytä värillä yhteen kohtaa mustaks nii huomaa et onniis eroo.

EDIT: ja se tulee näkyviin ku laskee näytön kontrastia näyttiksen asetuksista. Näytön nappuloista ei vaikutusta. Minun mielestäni vähän pöhkön näköinen joten Tumpelo ole tyytyväinen että et näe niitä.

Metabolix [12.10.2006 07:57:37]

#

Jos tämä ominaisuus olisi tehty CSS:llä, voisi jokainen helposti muuttaa värit mieleisikseen. Olen kuullut perustelun, että CSS-taitto on vaikea saada toimimaan kaikilla samalla tavalla, mutta olisi silti mukava, jos Putkasta saisi valittua version, joka rakenteeltaan mahdollistaisi CSS-taiton käytön. Tuskinpa todellisille CSS:n kaipaajille olisi mikään ongelma tehdä omaa tyylisivua. Jonkin onnistuneen version voisi sitten vaikka laittaa oletus- ja esimerkkityylisivuksi tähän vaihtoehtoiseen versioon.

Tumpelo [12.10.2006 09:06:18]

#

Lahha kirjoitti:

Mulla ei ero näy mitenkään, mut otin screensghotit noista ja sit paintilla täytä värillä yhteen kohtaa mustaks nii huomaa et onniis eroo.

EDIT: ja se tulee näkyviin ku laskee näytön kontrastia näyttiksen asetuksista. Näytön nappuloista ei vaikutusta. Minun mielestäni vähän pöhkön näköinen joten Tumpelo ole tyytyväinen että et näe niitä.

Joo, no eipä Linuxissa kyllä paljon ATI:n asetuksia muutella että ei sen puoleen. Huolestutti vain että missä mättää kun ei näy, pärjään mainiosti ilman apusävytyksiäkin.

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta