Hei!
Mulla on lomake, johon täytyisi saada liitteitä mukaan. Lomake tehty perus html:llä ja php:llä.
Logiikan on tarkotus mennä niin, että täytetään lomake, valitaan liitettävät tiedostot, painetaan liitteiden omaa submit-nappulaa, lomakkeeseen tulis ilmoitus, että ne ja ne liitteet on liitetty, mutta lomaketta itseään vois vielä käsitellä ja lopuksi painetaan lomakkeen submittia, jolloin tiedot tallentuvat kantaan.
Kun joku sitten näkee täytetyn lomakkeen, siinä näkyis mitä tiedostoja siihen on liitetty. Liitteet ois varmaan linkeillä josta ne avattais?
Noh, nyt mulla on tuo lomake formin sisässä, joka kutsuu tallennetaan.php:tä. Ja liitteen lähetys formin sisässä, joka kutsuu liitteet-mukana.php:tä. Eli mulla on kaks formia sisäkkäin. Se ei näytä onnistuvan näin, mutta en ole yrityksistä huolimatta löytänyt netistä ratkaisua miten koodi täytyis muodostaa jos lomakkeella on 2 nappulaa. Osaisko täällä joku neuvoa?
Liitteitä pitäis vielä saada 4 kappaletta tallennettua sillä samalla nappulalla, mutta siihen en oo vielä perehtyny. Kunhan sais edes yhden liitteen liittämisen toimimaan.
Lomakkeen painetun napin voi tunnistaa antamalla napeille nimet:
<input type="submit" name="eka" value = "Paina!"> <input type="submit" name="toka" value = "Paina!">
Nyt PHP:ssä tarkistetaan, onko muuttuja $_POST['eka'] vai $_POST['toka'] asetettu.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.