ongelma se että <?php echo nl2br(file_get_contents('sijainti)) ?> ei ilmeisesti toimi vielä php4:ssa ihan oikein??? miten mä saisin ton file_get_contetsin muutettua vanhempaan versioon sopivaksi??? Osaisko kukaan heittää valmista lausetta joka korvais ton edellisen??? Kiitoksia!
se on nl2br() eikä l2br()
file_get_contents() ja nl2br toimii PHP 4 versiossa.
jostain olin katsovani että noi toimivat vasta versiosta 4.3 alkaen? Ainakaan ne eivät toimi tuolla serverillä samalla tavalla kuin toimivat toisaalla!
Funktio file lukee tiedoston rivit taulukkoon. Kun nämä rivit yhdistää merkkijonoksi, toiminta vastaa funktiota file_get_contents.
Tässä on korvaava funktio:
function file_get_contents2($tiedosto) { $rivit = file($tiedosto); for ($i = 0; $i < count($rivit); $i++) { $teksti .= $rivit[$i]; } return $teksti; }
Funktio nl2br toimii vanhemmillakin versioilla.
Tai sit vaan implode("", file($tiedosto)).
Aww, ei mitään fileä, kauhean raskas.
function get_file_contents($tiedosto){ $fp = fopen("$tiedosto", "r"); $ulos = ""; while(!feof($fp)){ $ulos .= fread($fp, 4096); } fclose($fp); return $ulos; }
Jees, tulihan se sieltä se T.M:n megahypernopea vaihtoehto kun vähän jaksoi odottaa. En jaksa enää edes kommentoida :)
Anteeksi. Täällä ei näemmä saa tarjota vaihtoehtoja.
Olga voi vastaisuudessa lopettaa tuon valittamisen minun tarjoamista ratkaisuista jos niissä ei ole mitään vikaa.
Saa tietysti tarjota vaihtoehtoja, mutta naurattaa vain kun tullut jo tavaksi että aina löytyy T.M:ltä se megaoptimoitu, miljardilla rivillä jopa 0.0043 sekuntia nopeampi vaihtoehto :) No ei, hyvähän se vaan on että optimoidaan. Varsinkin isommissa sovelluksissa kaikki pullonkaulat on katkottava pois.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.