noniin! nyt tarvittas kunnon ac:ta! ku pelaan yht peliä (maplestory) nii sinne tarvis ac:n ku siel ny on vaa yks juttu mihin pitää klikata tiettyyn aikaa ja sit se joka klikkaa just oikeesee aikaa nii pääsee "sisään party questiin" - no joo joo, ymmärrän jos ette tajunnu mitään, mut tarvisin ac:n eli auto clickerin joka klikkaa MONTA KERTAA (niinku 1000 kertaa sekunnissa?)... että jos on teil jotain koodia siihe tai sit joku linkki josta voi ladata ac:n nii sitte.. en meinaa mielelläni latais koska ne tuppaa oleen viiruksia ne ladattavissa olevat ac:t..... tarttisin nyt äkkiä sitte koodintynkää!
PS. jos laitatte koodia nii käytän visual basic 6:sta!
Hyi sinua. Pelaa kunnolla. ;) Joudut vain todennäköisesti kiinni ja accountisi tuhotaan.
Jos Party Questiin ei mahdu, niin kokeile muilta Channeleilta.
Taas tälläne, miksette a) käyttäisi hakua, b) opettelisi itse c) lataisi niitä valmiita luotettavasta paikasta?
muokkaus: haha, gj modet ;D
Jos haluat huijata kannattaa se tehdä kokonaan itse, eikä pyytää apua muilta. Yleisesti olen täysin huijaamista vastaan, varsinkin jonkun pelin kanssa... Tarviiko siinä aina olla paras?
Valmista koodia et tule saamaan täältä.
Haku laatikko löytyy tuolta oikeasta reunasta, ja sillä löytyi keskustelu
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/
siellä oli osoite, jolla pääset varmasti eteenpäin: http://pp.kpnet.fi/blaze/codefaq/#simulatemouse
Selvä. qwauk toi c) "mikä on luotettava paikka?" "esimerkkejä?"
By the way, jokainen channeli on aina varattu. tyhjän löytää 5% varmuudella. :D
--> Kiitos kuitenkin! koetan pärjätä ilman sitä.
AakenStein kirjoitti:
"mikä on luotettava paikka?"
Jos löydät sivulta sanat 'leet' ja 'warez' olet oikeilla jäljillä ja voit löytää ohjelmistojen eliittiä. Vähäpukeisten tyttöjen mainokset lisäävät myös sivun luotettavuutta. Muista myös kytkeä virustutka pois käytöstä, jotta se ei estä ohjelmien latausta.
FooBat kirjoitti:
Muista myös kytkeä virustutka pois käytöstä, jotta se ei estä ohjelmien latausta.
Ja siksi myös, että tulisi varmemmin virus koneelle.
Troijalainen ja mato ovat myös mahdollisia. Jos saat
koneesi saastumaan, niin onnittelen.
Joopa joo, en oo todellakkaan laittamassa "virustutkaani" pois käytöstä. Ja vielä sananen, tarkistan kaikki tiedostot ennen kuin avaan ne.
Ai niin, ja takaportista 10 ekstrapistettä.
Sitten myös, että minä osaan kyllä liikuttaa hiirtä, mutta klikkaus on vähän niin ja näin. Enkä ala auttamaan huijareita.
KingOfTheWorld kirjoitti:
Enkä ala auttamaan huijareita.
Mistä lähtien kanaville liittyminen bottien avustuksella on ollut huijausta? Vai onko huijaamisen käsite muuttunut kattamaan jo kaikenlainen automatisoitu toiminta, riippumatta liittyykö se edes todelliseen huijaamiseen.
En näe AakenSteinin toiminnassa mitään huijaukseen liittyvää, jos mennään vanhojen käsitteiden mukaan. Jos peli, tai mikä onkaan, pelataan sitten rehellisesti ilman botteja, emme voi puhua minkäänlaisesta huijauksesta. Vain halusta liittyä mukaan ilman että verisuoni päässä räjähtää siksi että kanavat ovat täynnä idlaajien vuoksi, joita muuten sanoisin huijareitakin pahemmiksi tapauksiksi..
-Grey-
Huijaamista pelissä, Grey
KingOfTheWorld kirjoitti:
Huijaamista pelissä, Grey
Mitenkä se, että klikkaa jotain nappia voidakseen liittyä peliin on sinusta huijaamista, jos sitä samaa ei käytetä itse pelissä. Huijaukseksi se muuttuu vasta sitten kun tälläisellä ohjataan pelin hahmoa. Tässä ei ole kysymys siitä, vaan peliin liittymisestä. Voi tosin olla että pidät Join-painikkeen hakkaamista jonakin omituisena nörttipelinä, harhaluulo jonka parantakoot vanhemmat sinusta sillä bambuvitsalla..
-Grey-
Hyvä on, perun kantani.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.