Pitäisi suorittaa kopiointikomento xcopy seuraavanlaisesta polusta:c:\Documents and Settings\Käyttäjä\Omat tiedostot\Mun pelit\Kansio\Toinen kansio\Seivit\omat\kohde\
Siis aivan järkyttävä!
Täällä jossain näinkin vinkin USERPROFILE ympäristömuuttujan käytöstä, mutta en saanut sitä toimimaan...
Kirjoitin seuraavanlaisesti:
xcopy c:\%USERPROFILE\"Omat tiedostot"\jne....
Kokeilin myös jättää kaksi osaisista nimistä nuo (") merkit pois, laitoin ainoastaan polkumäärityksen alkuun ja loppuun hipsut.
Koitin myös xcopy %USERPROFILE\jne..
Komentojonoa ajettaessa ohjelma ei löydä mitään kopioitavaa, ilmoittaa vaan 0 tiodostoa kopioitu tai lausevirhe.
No tuo jälkimmäinen sanoo sen selvästi :P , mutta kun en tajuu missä mättää...
Eikös ympäristömuuttujat pidä ympäröidä kahdella prosenttimerkillä?
Kuten: %WINDIR%
Tuosta userprofilesta en ole kuullut, mutta kokeile %USERPROFILE%
No koitin sitä nyt näin, xcopy c:\%USERPROFILE%\"Omat tiedostot"jne... ja myös näin, xcopy %USERPROFILE%\"Omat tiedostot"\jne..
Mutta ei vaan lähde pelittämään :(
Ilmoittaa vaan että parametrien määrä ei kelpaa?
Kokeiles näin:
xcopy %USERPROFILE%"\Omat tiedostot\Mun pelit\Kansio\Toinen kansio\Seivit\omat\kohde"
...ja tuohon perään vielä kohdekansio samalla tavalla.
Kirjoitin sen nyt noin niinkuin sanoit, eli:
xcopy %USERPROFILE%"\Omat tiedostot\Mun pelit\Kansio\ Toinen kansio\Seivit\omat\kohde\"*.*i:\"Täällä kohdekansio"
Mutta tulee vain ilmoitus "Parametrien määrä ei kelpaa"
Koitin sitä myös näin:
xcopy c:\%USERPROFILE%"\Omat tiedostot\Mun pelit\Kansio \Toinen kansio\Seivit\omat\kohde\"*.*i:\"Täällä kohdekansio"
Sama ilmoitus.
Ja vielä näin:
xcopy %USERPROFILE%"\Mun pelit\Kansio\Toinen kansio\ Seivit \omat\kohde\"*.*i:\"Täällä kohdekansio"
Ja samaa herjaa...
No täytyy sitten vaan tyytyä siihen hirveesen polkulistaukseen, sillä ainakin toimi :)
Ville kirjoitti:
xcopy %USERPROFILE%"\Mun pelit\Kansio\Toinen kansio\Seivit\omat\kohde\"*.*i:\"Täällä kohdekansio"
Pitääkö tuon kohdan varmasti olla juuri noin?..
-Grey-
Niin, mitä meinaat?
Tuota loppuosaako?
i:\"Täällä kohdekansio"
Jos käytän koko polkumääritystä(kuten tuossa ensimmäisessä viestissäni) ja loppuosana niinkuin tuossa on, homma pelittää.
Joten kaipa se niin täytyy olla...
xcopy %USERPROFILE%"\Omat tiedostot\Mun pelit\Kansio\ Toinen kansio\Seivit\omat\kohde\*.*" I:\"Täällä kohdekansio"
Välilyönti puuttui ja muutin vähän järjestystä. Toimisiko nyt?
Voisiko olla hyvä laittaa hipsut aivan koko tiedostopolun ympärille, tähän tapaan:
xcopy "%USERPROFILE%\Omat tiedostot\Mun pelit\Kansio\Toinen kansio\Seivit\omat\kohde\*.*" "I:\Täällä kohdekansio"
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.