Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kiitoksia avusta

EterAnal [13.07.2006 21:57:10]

#

Nyt kun viimein sain tuon kotisivuprojektin kunnialla päätökseen niin ajattelin vain kiitellä teitä kaikkia, jotka jaksoitte neuvoa ja annoitte vinkkejä. Yleensäkin tästä sivustosta on ollut minulle erityisen paljon hyötyä mm. oppaiden muodossa, joten kiitos myös tekijöille Antille ja Lassille. Erityisesti haluan lausua kiitokset seuraaville nimimerkeille: Metabolix, JTS, Blaze, Sharph, Tempfile (thumbbikoodi), Draiz, ajv, Merri, janne-t, Grey ja Teuvo Töhvelö.

Kesäkuun alussa en vielä osannut riviäkään PHP:tä ja olin vain kuullut puhuttavan CSS-tyyleistä. Silti pidin itseäni jonkin sortin "kotisivumiehenä". Nyt toista kuukautta jälkeenpäin mietin, että miten olen ennen pärjännyt ilman noiden kahden kielen apua? Tuo PHP on niin kätevä niin monessa paikassa ja CSS-helpottaa pirusti sivujen muotoilussa. Lisäksi olen oppinut kuinka sivut tehdään XHTML1.1-standardien mukaan.

Kun työt loppuvat ja pääsen takaisin Suomeen niin käytän lopun "kesälomani" koodaillessa itselleni uusia kotisivuja. Tuntuu todella hienolta kun osaa jotain. Ei mennyt tämä kesä hukkaan...

Kiitoksia!

- Jari - from France/Switzerland

Damiqib [13.07.2006 22:21:45]

#

Hyvä, että meistä (minustakin :D ) on ollut hyötyä.

Olisi mukana päästä tutkimaan valmista sivustoa, joten jos linkin viitsisit laittaa.

EterAnal [14.07.2006 14:48:49]

#

janne-t kirjoitti:

Hyvä, että meistä (minustakin :D ) on ollut hyötyä.

Paljon on ollutkin. Täältä saa nopeita vastauksia yksinkertaisiin kysymyksiin, eikä tarvitse kuluttaa aikaa hukkumalla Googlen tietotulvaan ja kahlaamalla läpi kymmeniä artikkeleita.

Olisi mukana päästä tutkimaan valmista sivustoa, joten jos linkin viitsisit laittaa.

Ajattelin, että moinen tulkittaisiin mainostamiseksi niin jätin sen suosiolla pois, mutta tuossahan tuo nyt sitten:
http://www.hip.fi/research/cms/tracker/

ajv [14.07.2006 15:17:26]

#

Mukava kuulla, että meikäläisestäkin on ollut jotain hyötyä :) Putka on erittäin hyvä paikka oppimiseen ja kun asiansa osaa asiallisesti kysyä, niin saa myös takuuvarmasti asiallisia vastauksia. Kesällä 2003 olin itse samassa tilanteessa ja tänne löydettyäni ohjelmointitaidot nousivat nopeasti ihan uudelle tasolle (muistan vielä hyvin ensimmäisen varsinaisen ongelmani, johon kysyin apua :).

Tsemppiä valitsemallesi koodinvääntäjän uralle!

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta