Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Sinä ohjelmoijavelho

Sivun loppuun

Kruger [11.07.2006 16:46:22]

#

Olisi projekti jos olet kiinnostunut ansaitsemaan osaamisellasi rahaa ja olet kiinnostunut vaikka harrastuksena php-ohjelmoinnista pistä postia

ohjus@netti.fi

niin saat lisätietoja jos olet kiinnostunut toteuttamaan pienen projektin ja haluat ansaita rahaa.

Ravver [11.07.2006 22:00:42]

#

Minkälainen projekti? Paljonko rahaa? Ei oikeen vakuuttanut :E

tgunner [13.07.2006 22:40:25]

#

Lisäkysymykset pitää aivan selvästi lähettää ohjus@netti.fi-osoitteeseen. :)

nomic [14.07.2006 01:14:26]

#

Itseäni kiinnostaisi muuten, mutta kun en tiedä millainen projekti on kyseessä niin eipä sit enään pahemmin kiinnosta.
Kyllä se olisi hyvä kertoa edes jollain tasolla, millaisesta projektista on kyse, jos haluaa muita projektiin mukaan.

HellCome [18.07.2006 15:24:51]

#

Ahhaa..

Joskus lähikaupan maitohyllyjen välissä olen kuullut, kuinka hieman epämääräisen näköiset pukumiehet keskustelevat keskenään käyttäen salamyhkäisiä kurkkuäänteitä. Olen vakoillut heitä jo hyvän tovin ja olen vakuuttunut siitä, että kyseessä on Al-Qaidan Siwan osasto joka suunnittelee terrori-iskua lähimpään Saleen. Ilmeisestikin kyseessä on bioterrorismi, sillä hiipparit ovat ihan selvästi, mukamas piiloitellen, ostaneet litratolkulla appelsiinimehua, hiivaa ja ruskeaa sokeria. Kerran näin niiden ostavan myös ämpäreitä ja kumiletkua. Aikovat ilmeisestikin kehittää jonkinlaista murhakaasua.

Kouluttamani agenttisopulit ovat oraviksi naamioituneina pitäneet hiippareita silmällä sillä välin, kun olen ollut tekemässä kirjallista ilmoitusta Interpolille tulevasta hirmuteosta. Olivat hyvin kiinnostuneita tiedoistani ja lupasivatkin ilmoittaa KRP:lle huolestani. Myöhemmin ottivat kerpistä sitten yhteyttä ja pyysivät käymään paikkakuntani sotilasviranomaisen nimeämän tohtorin luona kertomassa keräämäni tiedustelutiedot. Tohtori (näytteli mukamas paikallista TK-lääkäriä, mutta kyllä minä arvasin, että kyseessä on Interpolin lähettämä salainen agentti) kuunteli kertomaani aidolla mielenkiinnolla ja kirjasi kaiken tarkkaan ylös. Sanoi välittävänsä tiedustelutiedot eteenpäin johtoportaikossa jatkotoimenpiteitä varten. Kiitin kuulemisestani ja palasin takaisin kotiin kertomaan teillekin tämänpäiväisistä tapahtumistani.

Ollos varoitettu, lukija! Laadenin Binin murhamiehet kolkuttelevat pian porttejamme ja olen vakuuttunut, että suurin osa värväämisestä tapahtuu intterneetin kautta. Uskoisin, että tuo ohjus@netti.fi tarkoittaa nimenomaan BIO-OHJUS@INTERNETISTÄ huijausta, jolla houkutellaan rahalla viattomat suomalaiset ohjelmoijat terroristien palkkalistoille tekemään kauheuksia.

Ravver [18.07.2006 15:54:55]

#

Kas kun en itse tuota keksinyt :(

T.M. [18.07.2006 16:07:34]

#

Huih! kattokaa sen profiilin vapaa kuvaus!

lainaus:

Vapaa kuvaus: KGB

Selvästikin jokin agentti, juuri kuten HellCome selitti.

sooda [18.07.2006 16:15:00]

#

Eihän noin epäilyttävään toimintaan kukaan nyt uskalla lähteä mukaan. Eikä Kruger itsekään vaikuta oikein ohjelmoijavelholta. :)

str4nd [18.07.2006 22:50:35]

#

Örh. Pelottaa koko aihe! En sitten ole ollut mukana KGB:n tai Krugerin jutuissa ollenkaan! Raha kyllä kelpaa. Veloitan yleensä 10.6€/h (kuusikymmentä senttiä kahteen nuudelipussiin).

Lebe80 [20.07.2006 11:51:15]

#

str4nd kirjoitti:

Örh. Pelottaa koko aihe! En sitten ole ollut mukana KGB:n tai Krugerin jutuissa ollenkaan! Raha kyllä kelpaa. Veloitan yleensä 10.6€/h (kuusikymmentä senttiä kahteen nuudelipussiin).

Ei kukaan normaali syö joka tunti kahta nuudelipussia. Taidat olla itsekin agentti! Paljastuit dabol oh seven!

tejeez [22.07.2006 16:31:02]

#

Lebe80 kirjoitti:

str4nd kirjoitti:

Örh. Pelottaa koko aihe! En sitten ole ollut mukana KGB:n tai Krugerin jutuissa ollenkaan! Raha kyllä kelpaa. Veloitan yleensä 10.6€/h (kuusikymmentä senttiä kahteen nuudelipussiin).

Ei kukaan normaali syö joka tunti kahta nuudelipussia. Taidat olla itsekin agentti! Paljastuit dabol oh seven!

Aivan, se tarjoaa samalla agenttikavereilleen nuudeleita!! Hyvin pelottavaa.
Tai sit se ei vaan tee koko aikaa työtä ni pitää joka tunti saada kaks nuudelipussia ni voi tehdä 25% ajasta työtä ni saa keskimäärin yhden nuudelipussin kahdelle tunnille, mut toihan on ihan hölmö selitys. Toki se tarjoaa muille agenteille.

Olli Vanhoja [23.07.2006 23:51:08]

#

HellCome: :D

Dyer [24.07.2006 10:45:24]

#

tejeez kirjoitti:

Lebe80 kirjoitti:

str4nd kirjoitti:

Örh. Pelottaa koko aihe! En sitten ole ollut mukana KGB:n tai Krugerin jutuissa ollenkaan! Raha kyllä kelpaa. Veloitan yleensä 10.6€/h (kuusikymmentä senttiä kahteen nuudelipussiin).

Ei kukaan normaali syö joka tunti kahta nuudelipussia. Taidat olla itsekin agentti! Paljastuit dabol oh seven!

Aivan, se tarjoaa samalla agenttikavereilleen nuudeleita!! Hyvin pelottavaa.
Tai sit se ei vaan tee koko aikaa työtä ni pitää joka tunti saada kaks nuudelipussia ni voi tehdä 25% ajasta työtä ni saa keskimäärin yhden nuudelipussin kahdelle tunnille, mut toihan on ihan hölmö selitys. Toki se tarjoaa muille agenteille.

Tai sitten se tekee työtä vaan 1h/päivä... n__n

Juice [24.07.2006 12:26:57]

#

Lebe80 kirjoitti:

str4nd kirjoitti:

Örh. Pelottaa koko aihe! En sitten ole ollut mukana KGB:n tai Krugerin jutuissa ollenkaan! Raha kyllä kelpaa. Veloitan yleensä 10.6€/h (kuusikymmentä senttiä kahteen nuudelipussiin).

Ei kukaan normaali syö joka tunti kahta nuudelipussia. Taidat olla itsekin agentti! Paljastuit dabol oh seven!

Se taitaa antaa kukille nuudeleita ;)

KimmoKM [24.07.2006 20:09:37]

#

Hah, kaksi nuudelipussia? Vain? Millaisia aloittelijoita, minä kyllä söisin vähintään kaksi miljoonaa.

No, en ole oikeasti nuudeleita syönyt yhtään pussillista. :)

ZcMander [24.07.2006 20:14:06]

#

Ihan asiaan liityvä vsataus: On mennyt hieman off-topicin puolelle.

Kipperi [24.07.2006 23:27:20]

#

ZcMander kirjoitti:

Ihan asiaan liityvä vsataus: On mennyt hieman off-topicin puolelle.

Eikä edes vähän vaan aivan liikaa. Jos ihmisiä kiinnostaa nuudeleista puhuminen on ehkä parempi tutustua johonkin ruokaa tai nuudeleita käsitteleviin foorumeihin...

hunajavohveli [25.07.2006 10:51:15]

#

Tämä Kruger näyttää kyllä käyneen täällä viimeksi eilen, joten voisi pikku hiljaa alkaa kertoa vähän enemmän tästä projektista, ettei koko homma mene aivan nuudeleiksi. :) Näillä tiedoilla nimittäin minä en ainakaan lähtisi mihinkään.

tomaattigeeni [25.07.2006 23:29:17]

#

Vaikuttaa tosi luotettavalta. Luultavasti tämä on sitä tasoa että "tee meille kotisivut, saat 20e" (joka tulee tietenkin verottomana.) Anteeksi jos olen väärässä, mutta itse en ainakaan hakisi näistä lähtökohdista töihin.

Kipperi [25.07.2006 23:42:33]

#

Yhteistyöhaluttomuutensa voi ilmaista lyhyellä fraasilla "ei kiitos" eikä tarvitse sepittää kaikenmaailman tarinoita siihen lisäksi.
Anteeksi tämä töksäyttävä kannanottoni... Mutta kyllä itse Krugerin saappaissa kertoisin tarkempia tietoja tästä projektista.

tsuriga [26.07.2006 00:55:08]

#

Velhothan ovat usein miespuolisiksi oletettuja, miksei ohjelmoijanoita käy?

Tzaeru [26.07.2006 04:06:19]

#

Noitahan kuulostaa ihan kräkkeriltä, ohjelmoijavelhotar sen sijaan..

Lebe80 [26.07.2006 14:39:05]

#

koodiamatsoni ja level 8:n mainloop-mistress <3


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta