Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Netin kanssa ongelmia

Azure [09.07.2006 00:32:54]

#

Kotonani tietokoneen netti yhteys katkaisee kokoajan. Eli minulla on modeemi yhteys, koska täällä missä asun ei saa laajakaistaa. Joten asiaan:

Kun yhdistän netin kirjoitan tietenkin netti salasanani kenttään ja nimi on jo valmiina. Sitten kun yhdistän niin modeemi soittaa, mutta valintaäänen loputtua tai salasana tarkistuksessa se katkaisee yhteyden mitä teen?

-Olen tarkistanu johdot, joista tämä ei kyllä kiikasta, koska sehän yhdistää
-Olen tarkistanu onko Caps Lock päällä ja ei ole
-Olen tarkistanu nimeni ja salasanani, mutta ei yhdistä silti
-Netti maksu on maksettu
-Lopuksi olen kokeillut koneen palauttamista tiettyyn aikaan apuohjelman palautus ohjelman avulla, mutta ei vaikuta
-Vikasietotilassakaan ei voi käyttää nettiä

Kone on ME Millenium alkuperältään johon on asennettu XP professional ja netti yhteys on Soneran.

KeKimmo [09.07.2006 00:47:00]

#

Tässä tilanteessa kannattaa varmaan jo soittaa Soneralle ja ilmoittaa ongelmista.

Azure [09.07.2006 01:23:51]

#

Mutta voiko ongelma olla itse koneella??? Virus,jokin vika yms...

Pienenä lisäyksenä, että kun yhdistän niin en pääse niinku surffaa selaimelle vaan se katkeaa jo yhteyden oton loppu vaihella.

Draiz [09.07.2006 01:49:20]

#

Azure kirjoitti:

Mutta voiko ongelma olla itse koneella?

Toki voi, mutta vaikea meidän on analysoida ongelmaa.

PS. Tekstiä olisi kivempi lukea, jos yhdyssanat olisi kirjoitettu oikein. ;)

Metabolix [09.07.2006 09:02:53]

#

Ja varmaankin jossain on yhteydenoton lokitiedosto, jossa voisi myöskin lukea jotain... Hyvällä tuurilla.

renni [09.07.2006 13:18:37]

#

Vika voi olla myös raudassa tai ajureissa. Oletko kokeillut yhteyttä muualle? Soneralle kannattaa ilmoitella vain jos yhteys muualle toimii.

Azure [09.07.2006 15:06:08]

#

Ei yhdistä Suomi24:lle eikä muillekkaan? Missä tämä lokitiedosto voi oikein olla?

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta