Kotonani tietokoneen netti yhteys katkaisee kokoajan. Eli minulla on modeemi yhteys, koska täällä missä asun ei saa laajakaistaa. Joten asiaan:
Kun yhdistän netin kirjoitan tietenkin netti salasanani kenttään ja nimi on jo valmiina. Sitten kun yhdistän niin modeemi soittaa, mutta valintaäänen loputtua tai salasana tarkistuksessa se katkaisee yhteyden mitä teen?
-Olen tarkistanu johdot, joista tämä ei kyllä kiikasta, koska sehän yhdistää
-Olen tarkistanu onko Caps Lock päällä ja ei ole
-Olen tarkistanu nimeni ja salasanani, mutta ei yhdistä silti
-Netti maksu on maksettu
-Lopuksi olen kokeillut koneen palauttamista tiettyyn aikaan apuohjelman palautus ohjelman avulla, mutta ei vaikuta
-Vikasietotilassakaan ei voi käyttää nettiä
Kone on ME Millenium alkuperältään johon on asennettu XP professional ja netti yhteys on Soneran.
Tässä tilanteessa kannattaa varmaan jo soittaa Soneralle ja ilmoittaa ongelmista.
Mutta voiko ongelma olla itse koneella??? Virus,jokin vika yms...
Pienenä lisäyksenä, että kun yhdistän niin en pääse niinku surffaa selaimelle vaan se katkeaa jo yhteyden oton loppu vaihella.
Azure kirjoitti:
Mutta voiko ongelma olla itse koneella?
Toki voi, mutta vaikea meidän on analysoida ongelmaa.
PS. Tekstiä olisi kivempi lukea, jos yhdyssanat olisi kirjoitettu oikein. ;)
Ja varmaankin jossain on yhteydenoton lokitiedosto, jossa voisi myöskin lukea jotain... Hyvällä tuurilla.
Vika voi olla myös raudassa tai ajureissa. Oletko kokeillut yhteyttä muualle? Soneralle kannattaa ilmoitella vain jos yhteys muualle toimii.
Ei yhdistä Suomi24:lle eikä muillekkaan? Missä tämä lokitiedosto voi oikein olla?
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.