Olen aloitellut VB-ohjelmointia, ongelma on se, kun yritän käyttää ohje-toimintoa, niin kone herjaa viestillä: "The MSDN collection does not exist. Please reinstall MSDN"
Mitä tehdä? Mistä tuon MSDN:n voi hankkia (halvalla!).
Minulla VB Professional 6.0.
Mielestäni olisi parempi opetella suoraan vb.net, sillä pääsee loppujen lopuksi nykyään pidemmälle kuin vb kutosella.
Tapsa kirjoitti:
Olen aloitellut VB-ohjelmointia, ongelma on se, kun yritän käyttää ohje-toimintoa, niin kone herjaa viestillä: "The MSDN collection does not exist. Please reinstall MSDN"
Mitä tehdä? Mistä tuon MSDN:n voi hankkia (halvalla!).
Minulla VB Professional 6.0.
No netissähän tuo on saatavilla osoitteessa http://msdn.microsoft.com/library/
Quru kirjoitti:
Mielestäni olisi parempi opetella suoraan vb.net, sillä pääsee loppujen lopuksi nykyään pidemmälle kuin vb kutosella.
Mielestäni menit ohi aiheen. Tapsahan kysyi MSDN:n hankinnasta, niin sinä suosittelet hänelle VB.Nettiä. :)
Jaa että netistä. Mitä maksaa? Kuinka imuroidaan? Olisin erittäin tyytyväinen neuvoista!
Tuo veppiversio, johon osote annettiin, on kaikkien käytettävissä ilmaiseksi.
Voisin kuvitella, että se kiintolevylle asetettava versio tulis sen Visual Studion mukana, ainakin mun opiskelijaversiossa oli näin.
MSDN pitäisi olla erillisillä levyillä (erikseen asennettava) ja sen VB6:n mukana.
Suosittelen kuitenkin vahvasti että siirrty suoraan täysin ilmaiseen Visual Studio Expressiin:
Mitäs mieltä muut on? Kannattaako vaihtaa VB6 Expressiin? Pahoittelen off-topicia, mutta enpä keksinyt mistä muualta kysyä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.