Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB.NET: Visual Basic -ohje

Tapsa [29.06.2006 13:01:22]

#

Olen aloitellut VB-ohjelmointia, ongelma on se, kun yritän käyttää ohje-toimintoa, niin kone herjaa viestillä: "The MSDN collection does not exist. Please reinstall MSDN"

Mitä tehdä? Mistä tuon MSDN:n voi hankkia (halvalla!).
Minulla VB Professional 6.0.

Quru [29.06.2006 13:54:49]

#

Mielestäni olisi parempi opetella suoraan vb.net, sillä pääsee loppujen lopuksi nykyään pidemmälle kuin vb kutosella.

Draiz [29.06.2006 14:06:27]

#

Tapsa kirjoitti:

Olen aloitellut VB-ohjelmointia, ongelma on se, kun yritän käyttää ohje-toimintoa, niin kone herjaa viestillä: "The MSDN collection does not exist. Please reinstall MSDN"

Mitä tehdä? Mistä tuon MSDN:n voi hankkia (halvalla!).
Minulla VB Professional 6.0.

No netissähän tuo on saatavilla osoitteessa http://msdn.microsoft.com/library/

Quru kirjoitti:

Mielestäni olisi parempi opetella suoraan vb.net, sillä pääsee loppujen lopuksi nykyään pidemmälle kuin vb kutosella.

Mielestäni menit ohi aiheen. Tapsahan kysyi MSDN:n hankinnasta, niin sinä suosittelet hänelle VB.Nettiä. :)

Tapsa [29.06.2006 17:21:26]

#

Jaa että netistä. Mitä maksaa? Kuinka imuroidaan? Olisin erittäin tyytyväinen neuvoista!

Blaze [29.06.2006 19:57:17]

#

Tuo veppiversio, johon osote annettiin, on kaikkien käytettävissä ilmaiseksi.

Voisin kuvitella, että se kiintolevylle asetettava versio tulis sen Visual Studion mukana, ainakin mun opiskelijaversiossa oli näin.

Meitzi [29.06.2006 20:35:30]

#

MSDN pitäisi olla erillisillä levyillä (erikseen asennettava) ja sen VB6:n mukana.

Suosittelen kuitenkin vahvasti että siirrty suoraan täysin ilmaiseen Visual Studio Expressiin:

http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/

Mobel [11.07.2006 17:36:42]

#

Mitäs mieltä muut on? Kannattaako vaihtaa VB6 Expressiin? Pahoittelen off-topicia, mutta enpä keksinyt mistä muualta kysyä.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta