Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Työkalurivi

Andu [21.06.2006 15:16:25]

#

Minulla on Windows XP ja haluaisin vaihtaa työkalurivin skiniä (mikä nyt onkaan).
http://img129.imageshack.us/my.php?image­=desktop1kt.jpg
Kuten tuossa kuvassa onnistuuko se edes ja miten se tehdään?

Blaze [21.06.2006 15:33:05]

#

Tarkoittanet tehtäväpalkkia?
Joudut haksoroimaan uxtheme.dll:ää, siihen pätevä työkalu on esim. Neowin Uxtheme Multipatcher. Tämän jälkeen haet sopivan teeman (StyleXP theme, XP Visual Style, jne.), vaikkapa customize.org:sta, laitat sen C:\windows\resources\themes -hakemistoon ja vaihdat tyyliä normaalisti työpöydän asetuksista.

P.S. Muokkaat Windowsin elintärkeitä tiedostoja. Minä en ota vastuuta, jos jotain menee rikki.

Andu [21.06.2006 15:57:16]

#

Kun yritän avata tuon Neowin Uxtheme Multipatcherin niin tulee:
Neownin UXTheme Multi-Patcher v4.0 has detected that there's any Windows NT setup file in

c:\windows\

It's not recommend you to continue with this. Please eject your Windows NT CD or move your setup files to other path. Press OK to exit patch.

Eli missä vika?

Meitsi [21.06.2006 22:05:22]

#

Googleta jostain aiheeseen liittyvä system file replacer (replacer.exe) ja korvaa sillä uxtheme pätsätyllä versiolla... Eipä haittane vaikka olisi eri kielinen, kunhan sp-versio on kohdallaa. Itse asentelin näemmä vahingossa espanjankielisen version, mutta eipä mitään mennyt rikki. Sitten vain teemoja blazen mainitsemaan kansioon ja se on siinä.

Andu [21.06.2006 22:41:33]

#

Käykö tuo:
http://www3.telus.net/_/replacer/

Ja jos käy, niin en ikein tajunnu mitä sen jälkeen piti tehdä.
Löysin hyvät ohjeet. Katson niistä.

Edit.
Kaikki onnistui, mutta on koneessa on joku vihe. Se on siis ollut ennenkin, ei siis tämän syytä. En voi vaihtaa taustakuvia ja teemoja. Ne eivät vain vaihdu vaikka kuinka yrittäisi. Taustakuva saa kyllä kun netissä painaa jostain kuvasta, että laita taustakuvaksi. Miten tämän voisi korjata?

Grey [23.06.2006 05:07:50]

#

Andu kirjoitti:

Kaikki onnistui, mutta on koneessa on joku vihe.

Väärin! Sinun koneessa ei ole vihettä tai virhettä. Se on siinä sinun Windowsissa se vika..

-Grey-

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta