Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Apache-opas kaipaa uudistusta

Antti Laaksonen [09.06.2006 11:38:50]

#

Nykyinen Apachen, PHP:n, MySQL:n ja muiden asennusopas on vuodelta 2002, ja asiat ovat muuttuneet niistä ajoista niin paljon, että opas on auttamattomasti vanhentunut. Uusi opas oman testiympäristön asennukseen olisi siis tarpeen.

Jos oppaan tiedot ovat ajasta jäljessä, niin niin olen minäkin. Olisiko joku nykytilanteen tunteva halukas kirjoittamaan kunnollisen, ajantasaisen ohjeen nykyisten Apache-oppaiden korvaajaksi?

ajv [09.06.2006 12:44:31]

#

Hmm, jos olis aikaa, niin kirjoittaisin mielelläni. Tosin tossa on vähän haastetta kirjoittaa yleispätevä opas, asennustapa riippuu niin paljon alustasta. Kenties tulisikin panostaa enemmän ko. ohjelmistojen konfigurointiin? Jos ei muita innokkaita löydy, niin ehkä tuossa kesälomalla olisi jopa aikaakin. Ainakin voin olla mukana auttamassa, jos tuonne opaskeskustelu puolelle on mahdollista saada oikeuksia, vaikka ei itse varsinaiseen kirjoitusprosessiin 100% aktiivisesti osallistuisi?

Blaze [09.06.2006 12:50:24]

#

ajv kirjoitti:

Kenties tulisikin panostaa enemmän ko. ohjelmistojen konfigurointiin?

Juurikin näin. Itse asennus kun on *nix-puolella yks komento ja Windowsissa nextnextnextnext.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta