Kuten kaikki olette varmasti huomanneet olen tehnyt kyselyä.
Olen saanut toimimaan sen millä näytetään tulokset ja muut mutta sitten vastausten rekisteröiminen takkuaa. Nykyinen koodi on ihan sekava ja huonosti toteutettu mutta selkein tähänasitisista joita on ollut monta.
Kyseinen koodi:
<?php $tt = file("kysely.txt"); $rivit = file("kysely.txt"); $kaikki = $tt[1]; $kaikki++; $kysymys = $tt[0]; $kv0 = $tt[2]; $kv1 = $tt[3]; $kv2 = $tt[4]; $kv3 = $tt[5]; $vastaus = $_GET["vastaus"]; //Sotkua!! for ($t = 0;$t < 4;$t++) { $osa = explode("|", $rivit[$t]); $osa[2] = $vastaus; $rivit[$t] = implode("|", $osa); $vastaus = $rivit[$t]++; //Tallennus jupakka XD } $save = fopen("kysely.txt", "w"); for ($i=1; $i<6; $i++) { fwrite($tt, $kysymys . "\r\n"); fwrite($tt, $kaikki . "\r\n"); if ($vastaus = "1") { fwrite($tt, $vastaus . "\r\n"); fwrite($tt, $kv1 . "\r\n"); fwrite($tt, $kv2 . "\r\n"); fwrite($tt, $kv3 . "\r\n"); break; } elseif ($vastaus = "2") { fwrite($tt, $kv0 . "\r\n"); fwrite($tt, $vastaus . "\r\n"); fwrite($tt, $kv2 . "\r\n"); fwrite($tt, $kv3 . "\r\n"); break; } elseif ($vastaus = "3") { fwrite($tt, $kv0 . "\r\n"); fwrite($tt, $kv1 . "\r\n"); fwrite($tt, $vastaus . "\r\n"); fwrite($tt, $kv3 . "\r\n"); break; } elseif ($vastaus = "4") { fwrite($tt, $kv0 . "\r\n"); fwrite($tt, $kv1 . "\r\n"); fwrite($tt, $kv2 . "\r\n"); fwrite($tt, $vastaus . "\r\n"); break; } else{ echo "Joku vika jossakin"; break; } } fclose($tt);
Antaa kasapäin virheilmoituksia
Kysely.txt
Mitä nyt taas? 100 Vaikka mitä|15 Jotain|34 Ihan outoo|29 EMT!!!|22
tajusin että oikeastaan tuo toka rivi tuosta tiedostosta on turha koska tulokset voi laskea yhteen jolloin tulee tarkempi. Olen raapinut pääni puhki pähkäillessäni tätä ongelmaa jos joku siis voisi auttaa.
Jos nyt tuosta koodista sain selvää, niin se tallentaa jo olemassa olevat tiedot uudelleen. Ja sitä paitsi tuossa tallenus kohdassa pitäisi $tt tilalla olla $save.
Viimeinen on yleinen moka jota ei itse huomaa. Ensimmäiseen en osaa sanoa oikein mitään.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.